ارسال پاسخ

۳ بهمن ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1346

pvc-asso.ir

رقابت با هزینه های PVC

این یک آنالیز مشتری محور است که تفاوت بین قیمت خرید یک محصول و هزینه طول عمر واقعی آن را نشان می دهد.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: کمیته کاربری انجمن تولیدکنندگان وینیل اروپا (ECVM) مطالعه ای را بر روی رقابت پذیری PVC انجام دادند. این مطالعه توسط مشاوران استراتژیک Althesys در میلان انجام شد.

 

این پژوهش هزینه کل مالکیت (TCO)  را برای کاربردهایی مانند پنجره های PVC ، کفپوش ها و لوله ها در مقایسه با جایگزین های معادل  در هر کاربرد نشان می دهد. هزینه کل مالکیت، شامل تمام هزینه های مرتبط با یک محصول که بیش از کل چرخه زندگی آن است به حساب می آید. این یک آنالیز مشتری محور است که تفاوت بین قیمت خرید یک محصول و هزینه طول عمر واقعی آن را نشان می دهد. داده های کاملی از میزان خوشنامی یک محصول در جامعه، شرکتهای آب و برق، ساختمان و تعمیرات و نگهداری ساختمان بدست امده است.

 

به منظور امکان مدیریت بهتر این کار تصمیم گرفته شد که داده ها فقط از آلمان و ایتالیا بدست آید و به عنوان شاخص هایی از کشور های اروپای جنوبی و شمالی در نظر گرفته شوند. مشخص شد که طول عمر، هزینه های تمیز کردن و نگهداری کفپوش ها  مهم ترین عناصر هستند. کفپوش های PVC با لایه های سطحی ویژه که نیاز به حداقل تمیز کردن و نگهداری دارند، تاثیر مثبت و قابل توجهی در کاهش هزینه ها و چرخه عمر در مقایسه با کفپوش های رقیب دارد. از این مطالعه نتیجه گرفته می شود که قاب های پنجره PVC بسیار کم هزینه تر در طول چرخه عمرشان نسبت به چوب یا آلومینیوم هستند.

 

این مطالعه همچنین نگاهی به لوله های استفاده شده در انتقال آب اشامیدنی دارد. هزینه های نصب و راه اندازی سیستم های لوله کشی، بیشتر از نیمی از کل هزینه های طول عمر شبکه را تشکیل می دهد. در صورتی که لوله هایPVC   در هنگام حمل سبکتر، امن تر و کم هزینه تر از مواد رقیب مانند آهن و فولاد است. با این حال از داده های بدست آمده از ایتالیا و آلمان می توان استفاده کرد و شواهد خوبی را برای سایر محصولات  PVC  در سایر کشور ها تعمیم داد.

 

بیشتر بخوانید:

 

لوله چیست؟ پی وی سی Pvc چیست؟ معرفی انواع لوله های پی وی سی

 

کاربرد انواع لوله ها / چگونگی انتخاب مواد ترموپلاستیک مناسب برای لوله کشی صنعتی

 

عمر طولانی لوله های پی وی سی ( PVC )

 

نقایص در فرایند اکستروژن و تاثیر بر کیفیت محصول

 

معرفی لوله های pvc شفاف مقاوم در برابر uv

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد