ارسال پاسخ

۲۰ دى ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1328

pvc-asso.ir

استفاده از پی وی سی برای کیسه های خون و تزریق

از دهه پنجاه به بعد، pvc (پلی وینیل کلراید) ماده ای منتخب است که به صورت گسترده برای بسته های خون و محصولات خونی استفاده می شود.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: از دهه پنجاه به بعد، pvc  (پلی وینیل کلراید)  ماده ای  منتخب است که به صورت گسترده برای بسته های خون و محصولات خونی استفاده می شود. همچنین بسیاری دیگر از مایعات دارویی( تزریقی) در این ماده نگهداری می شوند. اما علت آن چه می تواند باشد؟

 

دلیل اصلی آن این است که این ماده باید نفوذپذیری خاصی به اکسیژن داشته باشد . اگر اینگونه نباشد، پلاکت خون زنده نخواهد ماند. از سوی دیگر، این ماده نباید نسبت به آب نفوذ پذیر باشد. همچنین برای ذخیره خون و مایعات مرتبط باید بسیاری از شرایط دیگر را داشته باشد. کیسه باید به اندازه کافی مقاومت در برابر حرارت را داشته باشد که بتوان قبل از استفاده از آن با استفاده از بخار آن را استرلیزه کرد.

 

 

 این مواد نباید در سانتریفیوژ  دچار  ترکیدگی و یا در حمل دچار پارگی شود. هنگام خمش  نباید آسیب ببیند و زمانی که فشرده می شود باید انعطاف پذیر بوده و برای چک محتوای داخل کیسه باید شفاف باشد.

 

علاوه براین این مواد باید مقرون به صرفه باشد، ساخت و تولید آن اسان بوده و  باید به راحتی قابل اتصال به متعلقات مورد نیاز باشد.  Pvc با تمام این استانداردهای کیفیتی مطابقت دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد