ارسال پاسخ

۲۳ مهر ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1173

pvc-asso.ir

اعلام کناره گیری عباسعلی متوسلیان از کاندیداتوری هیئت مدیره انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران

فرصت را غنیمت شمرده و ضمن قدردانی و پوزش از همه بزرگواران، با قاطعیت عدم کاندیداتوری و کناره گیری خود را اعلام می دارم. 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، عباسعلی متوسلیان رئیس دو دوره هیئت مدیره انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران، از کاندیداتوری برای حضور در دوره سوم هیئت مدیره این تشکل، کناره گیری کرد.

 

مجمع عمومی و عادی و همچنین مجمع فوق العاده انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران امروز 23 مهر 1396 در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

 

متن کناره گیری عباسعلی متوسلیان به شرح زیر است:

 

سلامی دوباره

دوستان و همکاران عزیز! بار دیگر یادآور می شوم آن چه که در گزارش عملکرد هیئت مدیره انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران ذکر شد، حاصل و خروجی تلاش و همت یکایک شما دلسوزان گرامی بوده است. انجمن کارهای بسیاری پیش روی دارد و پیشبرد آنها مستلزم حضور همه شما اندیشمندان عرصه صنعت پلاستیک و پلیمر است.

 

بنده از شش ماه پیش تا کنون خدمت تعدادی از بزرگان صنعت اظهار نموده ام که به دلیل پاره ای از کارهای شخصی امکان حضور در دوره هیئت مدیره جدید را نخواهم داشت، این در حالی است که همواره مهر دوستان شامل حال اینجانب بوده و بر حضور اینجانب با هدف اعتلای صنعت تاکید داشتند. همینجا فرصت را غنیمت شمرده و ضمن قدردانی و پوزش از همه بزرگواران، با قاطعیت عدم کاندیداتوری و کناره گیری خود را اعلام می دارم. 

 

مطلبم را با سلامی دوباره آغاز کردم، به این معنی که همواره در کنار انجمن خواهم بود و تجربه خویش را در اختیار هیئت مدیره جدید خواهم گذاشت. هر آن چه را که در توان دارم، بی منت و از صمیم قلب انجام خواهم داد و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود. 

 

 خداوند را شاکرم که صنعت پلاستیک ایران از خردمندان فرهیخته بسیاری بهره می برد و در جمع شما بزرگان، بر خود می بالم. از این که به عرایض قلبی بنده توجه فرمودید. بی نهایت سپاسگذارم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد