ارسال پاسخ

۱۹ مهر ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1168

pvc-asso.ir

ترکیب جدید پی وی سی سخت برای کاربرد در فضای باز

پی وی سی سخت جدید برای پروفیل هایی مورد استفاده در فضای باز همراه با استحکام در برابر ضربه وکیفیت سطح محصول نهایی و خواص جریان بهینه شده اند.

 گروه ترجمه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی: Teknor Apex برای گرید اکستروژن پی وی سی مورد استفاده در فضای باز (Apex® RE-9218) ، رنگ های سفارشی، پشتیبانی از فرایند توسعه و آزمون در فضای باز را ارائه می دهد.


یک ترکیب جدید از پی وی سی سخت برای کاربردهای بیرون که مقاومت آب و هوایی و uv بسیار خوبی را نشان می دهد، معرفی شد. این ترکیب در مقادیر صنعتی عملکرد فوق العاده ای در پردازش و ساخت و سطح ظاهری بهبود یافته ارائه می دهد.


 طبق گفته مایکل جی رنزی، مدیر توسعه تجاری بخش وینیل، ترکیب Apex® RE-9218 یک جایگزین بهینه و با قیمت مناسب برای محصولات  pvcسخت است که برای مقاومت در برابر نور uv ، گرما و رطوبت  در کاربردهای فضای باز طراحی شده است. 


پیشرفت های ارائه شده توسط Apex RE-9218 شامل خواص جریان بهبود یافته برای ساختار پیچیده پروفیل، مقامت در برابر ضربه ایزود برای برش و ساخت پس از اکستروژن و سطح صافتر و خوش نما تر از محصول نهایی است. به علاوه Teknor Apex از این محصول جدید با طیف گسترده ای از خدمات سفارشی پشتیبانی می کند که می توان به آزمون های هوازدگی پیشرفته در چندین آزمایشگاه Teknor Apex اشاره کرد.


 Teknor Apexمی تواند ترکیب Apex RE-9218 را در رنگ های ویژه عرضه کند. در یک آزمایشگاه کاملا مجهز، شرکت می تواند به اعتبار این توسعه با استفاده از تکرار فرایند سفارشی و طراحی قالب کمک کند. برنامه های کاربردی توصیه شده برای ترکب جدید شامل خطوط درب و پنجره، پروفیل برای وسایل نقلیه تفریحی و سایر برنامه های کاربردی مورد نیاز است.
 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد