ارسال پاسخ

۲۷ شهریور ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1128

pvc-asso.ir

شیلنگ PVC چند منظوره با تحمل فشار بالا تا 80 بار برای پردازش مواد غذایی

ما این شیلنگ را برای محیط های استرلیزه طراحی کردیم، شما می توانید آن را تا دماهای بالای 80 درجه سانتیگراد استفاده کنید

گروه ترجمه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی: به نقل از inovynawards ، شیلنگ های غیر سمی  Espiroflex می تواند برای تامین مواد غذایی محتوای چربی بالا، همچنین تجهیزات پردازش مواد غذایی تمیز، به صورت ایمن و کار آمد مورد استفاده قرار گیرد.

 

Espiroflex شیلنگ هایی را با کسترود کردن ترکیبات وینیلی بدون فتالات و فلزات سنگین تولید می کند و آن را با دو مش رشته پلی استری داخلی و  یک پوشش آبی خارجی تقویت می کند که منجر به تولید شیلنگ سبک با 80 درصد پی وی سی با مقاومت بالا به شکستگی و حداقل خطر انقباض می شود.

 

 مدیر عامل Espiroflex اظهار داشت که ما این شیلنگ را برای محیط های استرلیزه طراحی کردیم، شما می توانید آن را تا دماهای بالای 80 درجه سانتیگراد استفاده کنید، همچنین این شیلنگ در برابر طیف گسترده ای از محصولات شیمیایی مقاوم است.

 

محیط هایی که از این شیلنگ ها می توان استفاده کرد، شامل مزارع مرغداری، مزارع خوک و کشتارگاه ها  نیز می باشد. این شیلنگ ها مقاوم در برابر خوردگی است. شما می توانید ازآن برای تجهیزات کارواش نیز استفاده کنید.

 

در مقایسه با سایر شیلنگ های موجود در بازار،Espiroclean  به دلیل فرمول منحصر به فردش دارای عمر طولانی تر است که به طور قابل ملاحظه ای ترک را در طول زمان کاهش می دهد، همچنین در برابر سایش  نیز مقاوم می باشد.

 

تهیه و ترجمه: انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
مجتبی محمدی پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶
طلام
شیلنگ pvc هشتاد بار تحمل کن!!!
محال... ارسال پاسخ