ارسال پاسخ

۱۳ شهریور ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1110

pvc-asso.ir

استقبال از لوله و اتصالات پی وی سی در افغانستان

میزان استقبال مصرف کنندگان اهل افغانستان از لوله و اتصالات پی وی سی در مقایسه با سایر محصولات مشابه بیشتر است.

عزیز احمد نظری یکی از تجار افغانی فعال در صنعت لوله و اتصالات پی وی سی در گفت و گو با روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی در باره جایگاه این محصولات در افغانستان توضیح داد: در هرات که بنده حضور دارم 99 درصد استقبال از محصولات لوله و اتصالات پی وی سی ایرانی در مقایسه با محصولات کشورهای چین و ترکیه وجود دارد.


وی از دلایل این استقبال را کیفیت و همجواری دو کشور ذکر کرد. 


وی در این باره افزود: کیفیت محصولات ایرانی نسبت به سایر کشورها بهتر است و به غیر از این مسئله، اشتراکات فرهنگی و همسایه بودن با ایران از جمله موارد تاثیرگذار است.


نظری با انتقاد از حضور برخی محصولات لوله و اتصالات پی وی سی بی کیفیت در بازار افغانستان عنوان کرد: متاسفانه این موضوع صدمات جبران ناپذیری بر این بازار وارد کرده است و ما را در ارائه و معرفی محصول با کیفیت دچار مشکل ساخته است.


وی ادامه داد: به طور معمول محصولات بی کیفیت از قیمت نازلتری برخوردار هستند و مشتریان پس از خرید و استفاده از این محصول با مشکل روبرور می شوند و در نتیجه نام محصولات ایرانی به نیکی یاد نمی شود.

 


این تاجر اهل افغانستان درباره مشکلات واردات محصولات از ایران به افغانستان توضیح داد: متاسفانه صدور روادید برای بازرگانان افغانستان از سوی سفارت ایران با مشکل روبرو است که این موضوع بر روابط و میزان تجارت بین دو کشور تاثیر به سزایی دارد.


نظری درباره میزان استقبال مصرف کنندگان اهل افغانستان از لوله و اتصالات پی وی سی در مقایسه با پلی اتلین توضیح داد: تا جایی که بنده اطلاع دارم و در این زمینه فعالیت می کنم میزان استقبال و مصرف از محصولات پی وی سی بیشتر از پلی اتلین است.


نظری نمایندگی یکی از تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی کشور ایران در بازار افغانستان را بر عهده دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
Romal noori دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
میشه آدرس نماینده گی تان را بگویین در هرات .
من از غزنی هستم هرات را بلط نیستم . ارسال پاسخ