ارسال پاسخ

۲۵ مرداد ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1067

pvc-asso.ir

کاهش رسوب افزودنی ها «plate out» در پی وی سی

شرکت معادن و استخراج معدن جهانی رکورد دار تولید کمک فرایندها و افزودنی ها با بالاترین کیفیت از تولید دو افزودنی برای  pvcبه نام Europel®60 و Harborlite®250p خبر داده است. این مواد از آلومینو سیلیکات های درجه یک تولید شده است و به عنوان کمک فرایند اکستروژن برای پلیمر های pvc استفاده می شود. 

این افزودنی ها توسط مواد معدنی برای کاهش رسوبات در قالب (plate out) در دستگاه اکستروژن طراحی شده و موجب بهبود کیفیت در تمام قسمت های اکسترود شده می شود.


به عنوان کمک فرایند در pvc این مواد به دستگاه این اجازه را میدهد که بدون توقف برای مدت طولانی کار کند و نیازی به تمیز کردن دستگاه نباشد.این مواد از ایجاد رسوبات سخت که اغلب به علت واکنش استابلایزر ها ومواد معدنی تولید می شود جلوگیری می کندآنها همچنین در برابر رسوبات نرمتر آلی مربوط به مواد مومی موثرند.


با کاهش توقف خط اکستروژن این مواد می توانند موجب بهبود کیفیت در سطح داخلی و خارجی محصول کاهش ضایعات و در نهایت افزایش کیفیت ظاهری محصول شوند.


این مواد همراه با استابلایزر ها استفاده می شوند و موجب افزایش سفتی و انعطاف پذیری در فرمولاسیون می شوند. این مواد به طور خاص برای لوله ها پروفیل درب و پنجره و کفپوش ها و سایر خروجی های دستگاه اکستروژن طراحی شده اند . مثالی از اثر چسپندگی رسوبات در دستگاه و نقصی که در سطح خارجی لوله های pvc ایجاد شده نشان داده شده است.

 


ترجمه: انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی

منبع : imerys-filtration

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد