ارسال پاسخ

۱۵ مرداد ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1048

pvc-asso.ir

نگاهی به نمایشگاه پیش روی صنعت ساختمان تهران

گشایش نمایشگاه صنعت ساختمان تهران یکشنبه و پایان آن چهارشنبه است. در حالی که روزهای طلایی برای هر نمایشگاهی دو روز پنج شنبه و جمعه است.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران از 21 تا 24 مرداد 1396 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی آغاز به کار می کند.


اما در خصوص برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان تهران 96 ، چند نکته مهم برای بازدیدکنندگان و غرفه گذاران وجود دارد:


1.  مهمترین نکته روز آغاز و پایان نمایشگاه است. گشایش نمایشگاه صنعت ساختمان تهران یکشنبه و پایان آن چهارشنبه است. در حالی که روزهای طلایی برای غرفه گذاران و بازدیدکنندگان هر نمایشگاهی دو روز پنج شنبه و جمعه است؛ مورد مهمی که پس از 17 دوره تجربه در برگزاری چنین نمایشگاهی از آن غفلت شده است.


2.  نمایشگاه ساختمان، یکی از نمایشگاه های مهم و اصلی کشور به شمار می رود که صنایع و خدمات بسیاری با آن در ارتباط هستند؛ سخنی تکراری و ملال آور این که چرا در برگزاری چنین نمایشگاهی، تشکل ها به بازی گرفته نشده و مورد مشورت قرار گرفته نشده اند؟!


3.  برخی از کارشناسان بر این باورند که صنعت ساختمان در رکود به سر می برد، برخی دیگر نیز اذعان دارند که بر خلاف سال های نه چندان دور که میزان عرضه و تقاضای بازار مسکن کاذب بود، در حال حاضر روند منطقی خود در این حوزه وجود دارد؛ اما نکته مهم در این خصوص عدم ارائه چشم انداز روشن و غیرشعاری از سوی مسئولان دولتی در خصوص چشم انداز صنعت ساختمان است. بی تردید مسئولان با رصد بازار و همچنین داده های فراوانی که انحصارا در دسترس دارند، می توانند آتیه بازار مسکن را به صورت نسبی برای فعالان این صنعت ترسیم کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد