ارسال پاسخ

چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n99

pvc-asso.ir

آموزش روش نصب پوش سل در غرفه پلیمر گلپایگان

غرفه پلیمر گلپایگان در نمایشگاه لوله و اتصالات، کارگاه آموزشی روش نصب پوش سل را در دو نوبت صبح و عصر به مدت 4 روز برگزار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، کمال کاوه مدیر عامل شرکت پلیمر گلپایگان که در پنجمین دوره نمایشگاه لوله و اتصالات، تجهیزات و صنایع وابسته، حضور یافته بود اظهار داشت: غرفه پلیمر گلپایگان در تمام نمایشگاه ها و این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر کارگاه آموزشی برگزار می کند.

 

کاوه در این ارتباط گفت: در این کارگاه روش های نصب شبکه های فاضلاب، ویژگی های محصولات پی وی سی و نصب جدیدی که اکنون به اسم پوش سل مصطلح شده است، آموزش داده می شود.

 

وی درباره پوش سل، توضیح داد: این روش آمیزه‌ای از چسبی و پوش فیت است؛ که نه معایب چسبی را دارد و نه معایب پوش فیت را؛ در این کارگاه ها این روش به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

 

کاوه درباره سرفصل های این کارگاه های آموزشی گفت: در این کارگاه ها مواردی همچون؛ ویژگی ها و محاسن پی وی سی که بیشتر در شبکه های فاضلاب کاربرد دارد، توضیح داده می شود. همچنین مقایسه ای با شبکه های قبلی فاضلاب و نصب آن در حال حاضر که همان پوش فیت است، نیز انجام می شود.

 

به گفته کاوه روش نصب پوش سل، مورد تایید اتحادیه اروپا است.

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد