ارسال پاسخ

سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n98

pvc-asso.ir

استقبال سرد بازدیدکنندگان از نمایشگاه لوله و اتصالات

پنجمین نمایشگاه لوله و اتصالات و صنایع و تجهیزات وابسته در روزهای سرد پاییز، با استقبال اندک مخاطبان روبرو شد. این در حالی است که با توجه به فضای جدید ایران در پساتحریم، تولیدکنندگان امید بیشتری به نمایشگاه برای رونق بازار کسب و کار دارند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، پنجمین نمایشگاه لوله و اتصالات و صنایع و تجهیرات وابسته در 15 آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی آغاز به کار کرد.

 

مزید بر این که نخستین روز برفی نمایشگاه با استقبال اندک مخاطبان روبرو شد، برخی از غرفه های نمایشگاه که پارتیشن بندی شده بود بدون غرفه گذار باقی ماند. گرچه نمایشگاه مهمترین مکان برای ارائه آخرین دستاوردها، محصولات و همچنین دیدار با مشتریان و دیگر همکاران است، اما با توجه به فضای جدید ایران در پساتحریم، تولیدکنندگان امید بیشتری به نمایشگاه برای رونق بازار کسب و کار دارند.

 

مسئله فوق در حالی است  که هنوز بازار از خواب سنگین رکود برنخواسته است. 

 انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی در این نمایشگاه با برپایی غرفه به معرفی خدمات و فعالیت های انجمن پرداخت. در این غرفه نشریه انجمن و بروشورهای آن میان بازدیدکنندگان توزیع شد.

 

بازار در خواب زمستانی رکود

 

پور اشراقی مسئول فروش کارخانه لوله گسترگلپایگان ارزیابی از این نمایشگاه را زود دانست و گفت: در حال حاضر بازدیدکنندگان حضور کم رنگی دارند و شرایط نمایشگاه ایده آل نیست. این مسئله شاید به دلیل عدم پیگیری ها و یا تبلغات کم باشد.

 

 

وی ادامه داد: حتی سالن 8 و 9 که به لوله و اتصالات اختصاص دارد تکمیل نشده است و نصف آن را غرفه بندی نکرده اند. این مسئله به نوعی بی انصافی است به ویژه برای شرکت هایی مثل ما که از گلپایگان در این نمایشگاه حضور یافته اند.

 

پوراشراقی با بیان این که عدم رونق نمایشگاه موجب دلسردی می شود، احتمال داد که تعدادی از غرفه گذاران در نماییشگاه آینده حضور پیدا نکنند.

 

وی در خصوص احتمال رونق بازار در دوره پساتحریم توضیح داد: تا اکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است؛ از بهمن و اسفند سال گذشته که بازار خوابیده است، هنوز به همان منوال است. در دوره رکود  فروش از نصف کمتر شده است حتی با وجود توافق هسته ای در تیر ماه، اما هنوز تحرکی در بازار قابل مشاهده نیست.

 

پوراشراقی درباره استراژی جدید شرکت متبوع خود برای ورود به بازار کشورهای هدف صادراتی گفت: اولین استراتژی ما شرکت در نمایشگاه بصره در هفته آینده است به این منظور که بازارهای هدف را رصد کنیم.

 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا دولت از شرکت هایی که ریسک خروج از کشور را انجام می دهند، حمایت های لازم را انجام دهد.

 

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد