ارسال پاسخ

شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n95

pvc-asso.ir

نمایشگاه پروژه و انرژی لبنان برگزار می شود

بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ساختمان، شهر سازی، راهسازی و پروژه های زیر بنایی، انرژی و برق لبنان ۲۰۱۶، در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های بین المللی بیروت لبنان  Beirut Int'l Exhibition Center BEIL، برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ساختمان، شهر سازی، راهسازی و پروژه های زیر بنایی، انرژی و برق لبنان ۲۰۱۶ با حمایت شورای بازسازی و توسعه دولت لبنان، اتاق بازرگانی صنـایع و کشاورزی لبنان، اتحادیـه مهندسین و معماران بیروت، سندیکای پیمانکاران عمرانی لبنان و انجمن صنایع لبنان برگزار می شود.

 

انواع لوله و اتصالات و آب و فاضلاب و صنایع وابسته، از جمله کالاهای قابل ارائه در این نمایشگاه است.

 

بر اساس این گزارش دیگر کالاهایی قابل ارائه در این نمایشگاه شامل؛ کلِیه تجهیزات و ماشین آلات صنعتی، انواع مصالح ساختمانی، انواع لوازم و ماشین آلات راه سازی، محصولات چوبی نئوپان وMDF، انواع درب و پنجره و صنایع وابسته،انواع قفل و دستگیره و یراق آلات، در باز کن صوتی و تصویری، انواع کفپوش دیوار پوش پانل و سقف کاذب، انواع کلید پریز فیوزکنتاکتور و سوییچهای برق و... است.

 

علاقمندان برای کسب اطلاعات درباره این نمایشگاه می توانند با شماره تلفن ۸۸۷۴۸۷۱۳ و فاکس ۸۸۷۳۳۱۸۳ شرکت نوژن راد، تماس بگیرند.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد