ارسال پاسخ

چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n82

pvc-asso.ir

گزارش هیئت 5 نفره منتخب تشکل ها برای تغییر تاریخ ایران پلاست، به ذینفعان

تاریخ فعلی ایران پلاست موجب زیر سوال رفتن اعتبار این نمایشگاه است

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، پس از کش و قوس های فراوان میان ذینفعان و مجری در خصوص نمایشگاه ایران پلاست 95، شنبه 9 آبان ماه نمایندگان تشکل ها گزارشی از فعالیت های خود را درباره تلاش برای تغییر تاریخ ایران پلاست از فروردین ماه به تاریخ مناسب دیگری ارائه دادند.

بر اساس این گزارش این جلسه به ریاست صفایی و با حضور دیگر اعضای هیئت رئیسه که متشکل از همان نمایندگان بودند شامل آقایان؛ مقیمی، میرزایی، میرحیدری، صفایی، شاکری و کوشکی بود، با تصمیم و تصویب اگثریت منجر به صدور بیانیه شماره 3 به شرح زیر شد؛

بیانیه شماره 3

 بدین وسیله نمایندگان و رسانه های صنعت پلاستیک در روز شنبه در محل اتاق بازرگانی تهران تشکیل جلسه داده و پس از استماع گزارش عملکرد گروه 5 نفره، متفقا تصمیمات ذیل را اتخاذ نمودند:

 1. بنابر مذاکرات هیات مدیره های صنعتی و صنفی و بررسی مسایل اقتصادی به دلایل متعدد که قبلا ذکر شده، متفقا تمام تشکل ها به عدم شرکت در نمایشگاه ایران پلاست دهم، در فروردین ماه 95 اتفاق نظر دارند.

2. کلیه اعضا تصمیم گرفتند در اولین فرصت نسبت به تشکیل هیات موسس جهت ایجاد یک کنسرسیوم بابت برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک اقدام نمایند.

 3. کلیه انجمن ها، اتحادیه ها و تعاونی ها و رسانه های مربوطه متفق القول تصمیم گرفتند در مورد انصراف اعضای ثبت نام کرده اقدام نمایند.

 4. کلیه تشکل ها نسبت به متقاعد کردن شرکت های خارجی و داخلی بر عدم شرکت در نمایشگاه ایران پلاست دهم اقدام نمایند.

بیانیه فوق خروجی ماه ها تلاش ذینفعان و برگزاری 32 جلسه نمایندگان آنها با مجریان و متولیان طی سه ماه گذشته بود.

انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی بر اساس اعلام موضع خود در خصوص ایران پلاست، تابع نظر نمایندگان منتخب تشکل ها است.

 اما در این جلسه به موارد مهمی از سوی شرکت کنندگان اشاره شد.

سید جواد میر حیدری در این نشست با ارائه گزارشی در خصوص فعالیت هیئت منتخب گفت: در جلسه ای طرف مذاکره اظهار کرد که از مسه دوسلدورف گفتند که این نزدیک به دوسلدورف است اما با پیگری ما مشخص شد که چنین موضوعی صحت ندارد.

 وی همچنین به وعده هایی اشاره کرد که از سوی مسئولان برای تغییر تاریخ ایران پلاست داد، اما هیچ کدام از آنها محقق نشد.

سید محسن صفایی نیز به برگزاری 32 جلسه کاری برگزار شده در این باره اشاره کرد. سخنان صفایی با ارائه پاورپوینتی از سوی محمد رضا شاکری دیگر نماینده این هیئت کامل شد.

وی در بخشی از سخنان خود به نوشتن نامه ای خطاب به نعمت زاده اشاره کرد و گفت: ما در این نامه مشکلات خود را بیان کرده و درخواست ملاقات کردیم اما وی پاسخی به این نامه با وجود پیگیری های انجام شده نداد.

شاکری با ذکر جزئیات دیگری از اتفاقات و پیگیری های انجام شده در این زمینه، خطاب به شعری مقدم تاکید کرد: تاریخ فعلی ایران پلاست موجب زیر سوال رفتن اعتبار این نمایشگاه است و شما باید پذیرای مسئولیت آن باشید.

وی همچنین به برگزاری یک جلسه با شعری مقدم اشاره کرد که با درگیری لفظی به پایان رسیده بود. در این جلسه مدیر عامل شرکت ملی پتروشیمی عنوان کرده بود که «نمی خواهید شرکت نکنید»!

مهدی پورقاضی رییس کمیسیون صنعت اتاق تهران چند سناریو برای ایران پلاست را عنوان کرد. وی اظهار کرد: با این وجود باید تلاش خود را بر انصراف سایرین از حضور در این نمایشگاه معطوف کرد.

این جلسه با صدور بیانیه شماره سه به کار خود پایان داد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد