ارسال پاسخ

يكشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n80

pvc-asso.ir

مجمع عمومی انجمن تولیدکنندگان ظروف یک بار مصرف هیئت مدیره جدید خود را انتخاب کرد

روز گذشته هتل المپیک میزبان اعضای انجمن تولیدکنندگان یک بار مصرف بود که در آن اعضاء هیئت مدیره و بازرس جدید این انجمن را انتخاب کردند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، اعضای هیئت انجمن تولیدکنندگان ظروف یک بار مصرف با حضور در هتل المپیک اقدام به انتخاب هیئت مدیره و بازرس جدید کردند. به گفته برخی از اعضاء عملکرد هیئت مدیره دوره گذشته منجر به ارتقاء جایگاه این انجمن و همچنین کاهش هجمه ها نسبت به استفاده از ظروف یک بار مصرف شده است.

 

مانور بعدی در خصوص ظروف یک بار مصرف، مضرات زیست محیطی است

 

به گفته صمدی رئیس انجمن دوره گذشته که بار دیگر در انتخابات دیروز با حداکثر آراء به هیئت مدیره جدید راه یافت، در سال جاری نسبت به سالهای قبل، میزان تبلیغات و هجمه نسبت به استفاده از ظروف یک بار مصرف کاسته شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: از این پس قرار شده است تا هر فردی که از سازمان غذا و دارو متقاضی دریافت مجوز باشد باید در وهله نخست انجمن تولیدکنندگان ظروف یک بار مصرف آن را تایید کند.

 

صمدی همچنین اذعان کرد: اکنون برخی در حال تبلیغ هستند که ظروف یک بار مصرف مضرات زیست محیطی دارد و این در حالی است که تعداد زیادی شبانه نسبت به جمع آوری اشیاء پلاستکی از میان زباله های شهری اقدام می کنند.

 

عبور از کانال انجمن برای اخذ مجوز

 

بر اساس سخنان معاون اداره کل نظارت بر فراورده های غذا و دارو، تمام محصولات ظروف یک بار مصرف دارای پروانه ساخت، قابل عرضه هستند. این جمله را آل آقا به نقل از سهیل اسکندری گفت. وی ادامه داد: همچنین معاون فنی بهداشت محیط نیز اعلام کرده است که ظروف یک بار مصرف سرطان زا نیست.

 

آل آقا دبیر انجمن تولیدکنندگان ظروف یک بار مصرف در ابتدا گزارش کار هیئت مدیره در سال 1393 و شش ماهه نخست 1394 را ارئه داد. به گفته دبیر انجمن موارد زیر از جمله فعالیت‌های انجمن در دوره گذشته است.

 

برگزاری کارگاه آموزشی، کاربرد محصولات پلی استایرنی در صنایع بسته بندی غذایی، شرکت در نمایشگاه پارس پلاست مشهد 93، راه اندازی سایت انجمن، مکاتبات با سازمان غذا و دارو، شرکت در نهمین نمایشگاه ایران پلاست، شرکت در نمایشگاه مواد غذایی ایران، شرکت در نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی تهران، اقدام به صدور کارت عضویت اعضاء، تعامل با انجمن ملی و همگن تهران، مکاتبه و مذاکره با ستاد محیط زیست شهرداری تهران، برگزاری 9 جلسه کارگروه با سازمان غذا و دارو، تهیه 9 برنامه رادیویی با رادیو اقتصاد، برگزاری میزگرد در مورد پلیمرهای گیاهی، مذاکره جهت همکاری وکیل و مشاور حقوقی، تهیه رپرتاژ خبری در مجلات تخصصی، مشارکت در انتخابات اتاق بازرگانی و عضویت انجمن در هیئت نمایندگی تشکل های اتاق، برگزاری جلسه دید و بازدید نوروزی و...

 

نتایج انتخابات

 

در پایان این برنامه انتخابات برگزار شد که طی آن؛ حمید صمدی با 14 رای، ظفر امیربگلوئی با 12 رای، محمد رضا لایق با 12 رای، علیرضا حقگو با 10 رای و عبدالمجید لطیفی با 10 رای به عنوان اعضای اصلی و رضا خلج با 6 رای به عنوان علی البدل اول و حمید صدقی با 6 رای به عنوان علی البدل دوم انتخاب شدند.

 

مهدی صمدی نیز با 13 رای به عنوان بازرس انتخاب شد.

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد