در حاشیه نمایشگاه کمیکال
مصاحبه با آقای سید حسین هاشمی زادگان قائم مقام شرکت یزد پلیمر

خبرنگار: آقای هاشمیزادگان، سلام و روز شما بخیر
آقای سید حسین هاشمیزادگان: سلام و عرض ارادت. خواهش میکنم، روز شما هم بخیر. ممنون از وقتی که برای مصاحبه گذاشتید.
خبرنگار: اگر بخواهیم اولین پرسش خود را مطرح کنیم، بفرمایید نمایشگاه اخیر برای شرکت یزد پلیمر چگونه بود و آیا انتظارات شما را برآورده کرد؟
آقای سید حسین هاشمیزادگان: این نمایشگاه جدید بود و ما برای اولین بار در آن شرکت کردیم. از نظر بازدیدکنندهها، گویا اطلاعرسانی کافی صورت نگرفته بود و عده کمی از آن آگاه بودند. شاید باید با نمایندگان برگزار کننده برای بهبود و ورود بازدیدکننده بیشتر صحبت میکردیم تا برنامه بهتری داشته باشند. اما از نظر شبکهسازی و فرصتهای ارتباطی، این نمایشگاه بسیار مفید بود.
خبرنگار: آیا اهدافی که برای شرکت در این نمایشگاه داشتید محقق شد؟
آقای سید حسین هاشمیزادگان: حقیقتاً، این و تمامی نمایشگاهها به آن معنا برپا میشود که شما در جایی قرار بگیرید که دیده شوید. متأسفانه از انتظارات ما فقط حدود ۲۰ درصد برآورده شد. ما به دنبال مخاطبین بیشتر و رضایت بیشتر شرکتکنندگان بودیم که این ار محقق نشد. انتظار داشتیم اطلاعرسانی بیشتری صورت گیرد و برنامهریزی بهتری داشته باشند.
خبرنگار: به نظر شما، چگونه میتوان این نقایص را برطرف کرد؟
آقای سید حسین هاشمیزادگان: باید اطلاعرسانی بیشتری شود و باید قبل از برگزاری نمایشگاه برنامهریزی مناسبی صورت گیرد. البته، چون نمایشگاه جدید بود، طبیعی است که در ابتدا نقایصی داشته باشد. اما امیدواریم در آینده بهتر باشد.
خبرنگار: آیا برنامه خاصی برای صادرات دارید یا دنبال پروتکل خاصی هستید؟
آقای سید حسین هاشمیزادگان: بله، شرکت یزد پلیمر اکنون حدود ده سال است که برترین صادرکننده در استان و کشور است. ما حتماً نگاه صادراتی داریم و انتظار داریم که با این مزیت رقابتی، افراد بیشتری به این بازار و صنعت جذب شوند. امیدواریم بتوانیم در نمایشگاههای بینالمللی بیشتری شرکت کنیم و مخاطبین بیشتری جذب کنیم.
خبرنگار: از دیدگاه شما، شرکت یزد پلیمر چه عواملی را در موفقیتهای صادراتی خود مؤثر میداند؟
آقای سید حسین هاشمیزادگان: ما معتقدیم که کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش نقش بسیار مهمی در موفقیتهای ما دارد. همچنین، توجه به نیازهای بازارهای هدف و تطبیق محصولات با استانداردهای بینالمللی از عوامل کلیدی موفقیت ما بوده است.
خبرنگار: آیا نوآوریها و توسعههای جدیدی در زمینه تولید محصولات دارید که بخواهید با ما به اشتراک بگذارید؟
آقای سید حسین هاشمیزادگان: بله، ما همیشه به دنبال نوآوری و بهبود محصولاتمان هستیم. اخیراً توانستهایم محصولاتی با کارایی بالاتر و قیمت رقابتیتری تولید کنیم که در بازارهای داخلی و خارجی بسیار موفق بودهاند. همچنین، در حال توسعه و بهبود فرآیندهای تولید و افزایش بهرهوری هستیم تا بتوانیم نیازهای مشتریانمان را بهتر برآورده کنیم.
خبرنگار: آیا شرکت یزد پلیمر در زمینه مسئولیتهای اجتماعی نیز فعالیتهایی دارد؟
آقای سید حسین هاشمیزادگان: بله، ما به مسئولیتهای اجتماعی خود توجه ویژهای داریم و در این زمینه فعالیتهای متعددی انجام میدهیم. از جمله این فعالیتها میتوان به حمایت از آموزش و پرورش، کمک به مراکز خیریه و حفاظت از محیط زیست اشاره کرد.
خبرنگار: و اما کلام آخر، آیا نکتهای هست که بخواهید به شنوندگان ما بگویید؟
آقای سید حسین هاشمیزادگان: به دوستانی که برگزارکننده نمایشگاه هستند عرض میکنم که پایداری توسعه بدون اینکه نمایشگاه دائمی باشد و مخاطبین خوشحال باشند، امکانپذیر نیست. توجه بیشتری به جلب افراد به نمایشگاه داشته باشید. همچنین از مشتریان و همکاران عزیزمان تشکر میکنم که همواره از ما حمایت کردهاند.
خبرنگار: تشکر و سپاس داریم از جناب آقای سید حسین هاشمیزادگان، قائممقام مدیرعامل شرکت یزد پلیمر که وقتشان را در اختیار ما قرار دادند. آرزوی سلامت، برکت برای شما داریم.
نظرات