ارسال پاسخ

۱۴ فروردین ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n774

pvc-asso.ir

معامله ۲ میلیون و ۵۹۷ هزار تن محصولات پتروشیمی در سال 1395

بیشترین حجم معاملات سال 1395 در تالار محصولات پتروشیمی به پلیمری ها اختصاص یافت، به طوری که این محصولات با حجم ۲ میلیون و ۵۹۷ هزار تن و ارزش  ۹۶ هزار میلیارد ریال معامله شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر حجم و ارزش رشد ۲۷ و ۳۲ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از ایسنا، طی  سال 1395 افزون بر ۱۳میلیون تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۸۴ هزارمیلیارد ریال در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت که از نظر حجم و ارزش معاملات به ترتیب با رشد ۷ و ۱۶.۳۲ درصدی همراه شد.

 

بیشترین حجم معاملات در تالار محصولات پتروشیمی به پلیمری ها اختصاص یافت، به طوری که این محصولات با حجم ۲ میلیون و ۵۹۷ هزار تن و ارزش  ۹۶ هزار میلیارد ریال معامله شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر حجم و ارزش رشد ۲۷ و ۳۲ درصدی را تجربه کرد.

در گروه مواد شیمایی نیز طی مدت مذکور، معامله ۹۶۱ هزار تن انواع محصولات شیمیایی به ارزش بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال ثبت شد. این گروه نیز در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۳۹۴ رشد ۲۵ و ۴۴ درصدی حجم وارزش معاملات را تجربه کرد.

 

در تالار فرآورده های نفتی نیز ۵ میلیون و ۲۲۷ هزار تن قیر به ارزش بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال به فروش رفت که از نظر حجم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد ۲۰ درصدی برخوردار بود. از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به داد و ستد ۳۵۰ هزار تن گوگرد، ۳.۲ میلیون تن وکیوم باتوم، یک میلیون و ۲۴ هزار تن لوب کات ، ۲۹ هزار و ۱۰۰ تن سلاپس واکسو ۴۴ هزار و ۵۲۷ تن عایق رطوبتی اشاره کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد