ارسال پاسخ

شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n74

pvc-asso.ir

انجمن در ترازوی نقد (3)/ باید از انجمن پی وی سی الگو برداری کرد

بارها به انجمن های شهرستانها یادآوری کرده ام که باید از عملکرد انجمن پی وی سی الگوبرداری کنیم و فعالیت های آنها را ملاک عمل خود قرار دهیم.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، علیپور مدیر شرکت ایمن اتصال آذر ضمن خوب ارزیابی کردن عملکرد انجمن گفت: هیئت مدیره انجمن زمان زیادی را برای حل مسائل صرف می کنند؛ اگر چه هر تشکیلاتی نقاط قوت و ضعف هم دارد و انجمن پی وی سی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

 وی در همین ارتباط گفت: امکان دارد انجمن ضعف هایی هم داشته باشد که باید در جهت رفع این مسائل تلاش کرد؛ اما در حالت کلی نقاط قوت آنها بسیار بیشتر است.

 

علیپور افزود: اگر چه ما با همکاران خود درانجمن پی وی سی علاوه بر همکار بودن و دوستی، رقیب نیز هستیم اما با این وجود از فعالیت های این انجمن کاملا رضایت داریم. باید این نکته را هم یادآور شد که هیئت مدیره انجمن از دانش فنی، صنعتی و مدیریتی مناسبی برخوردار هستند.

 

مدیر شرکت ایمن اتصال آذر از انجمن پی وی سی به عنوان آبروی مجامع صنفی این حوزه یاد کرد و گفت: من عضو هیئت مدیره انجمن تبریز هستم و بارها به آنها و دیگر انجمن های شهرستانها یادآوری کرده ام که باید از عملکرد انجمن پی وی سی الگوبرداری کنیم و فعالیت های آنها را ملاک عمل خود قرار دهیم.

 

او همچنین با اشاره به برگزاری مجمع انجمن پی وی سی یادآور شد: در این مجمع از وزارتخانه ها و تشکیلات مختلف این حوزه شرکت خواهند کرد که برخی در طرح مشکلات دنبال نیت های خاصی هستند و من معتقدم که بهتر است مشکلات این حوزه را درون خود حل کنیم و در جهت آبروداری حرکت کنیم.

 

علیپور در پایان با اشاره به ترازنامه انجمن، تأکید کرد: با توجه به این که ترازنامه این انجمن را مشاهده کرده ام، در مجموع عملکرد انجمن پی وی سی در مقایسه با سایر انجمن های صنفی در این حوزه بسیار خوب و شایسته بوده است؛ به ویژه این که تعاونی این انجمن زبانزد همه تولیدکنندگان است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد