ارسال پاسخ

۱۰ شهریور ۱۴۰۳
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n7251

pvc-asso.ir

محموله‌های ماشین‌آلات پلاستیک در سه ماهه دوم 2024دوباره کاهش یافت

انجمن صنعت پلاستیک (PLASTICS) گزارش داد که تقاضا نسبت به سه ماهه اول2024، 15.4 درصد کاهش یافته است.

بر اساس داده های حمل و نقل از کمیته آمار تجهیزات انجمن صنعت پلاستیک (PLASTICS)، ارزش محموله سه ماهه دوم سال 2024 ماشین آلات پلاستیک اولیه در آمریکای شمالی، که قالب گیری تزریقی و اکستروژن را پوشش می دهد، 224.8 میلیون دلار تخمین زده می شود که نشان دهنده15.4 درصد کاهش نسبت به سه ماهه قبل و 36.2 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.

پرک پیندا، اقتصاددان ارشد پلاستیک، گفت: دومین سه ماهه متوالی کاهش محموله ها به دلیل کاهش تقاضای پلاستیک نیست. در واقع، بر اساس برآورد ماهانه تقاضای پلاستیک، اخیراً تقاضا رشد داشته است. هیچ نشانه ای مبنی بر بدتر شدن تقاضای پایه برای محصولات پلاستیکی وجود ندارد.

نتایج آخرین نظرسنجی سه ماهه CES نشان داد که درصد بالایی (79.9 درصد) از پاسخ دهندگان پیش بینی می کنند که شرایط بازار ثابت یا بهبود یافته در 12 ماه آینده باشد.

در سه ماهه دوم 2024، کل صادرات تجهیزات پلاستیکی ایالات متحده با 14.7 درصد کاهش نسبت به سه ماهه قبل به 341.0 میلیون دلار رسید، در حالی که واردات با 3.8 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل به 856.8 میلیون دلار رسید. اندکی بیش از نیمه صادرات (53.4 درصد) به مکزیک و کانادا انجام شد که به طور مشترک 182.3 میلیون دلار از صادرات ماشین آلات پلاستیک ایالات متحده در سطح جهان را تشکیل می دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد