ارسال پاسخ

۲ مرداد ۱۴۰۳
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n7139

pvc-asso.ir

ارتقای بهره وری انرژی با اکسترودرهای پلاستیک Bausano

هزینه انرژی یکی از موارد اصلی در ترازنامه تولیدکنندگان پلاستیک است. در شرایط فعلی، مدیریت این هزینه ها برای حفظ رقابت پذیری در بازار حیاتی است. با این حال، کنترل هزینه های انرژی نباید عملکرد و کارایی فرآیندهای تولید را به خطر بیندازد.

اکسترودر، مصرف کننده اصلی انرژی برای یک شرکت تولید کننده محصولات پلاستیکی است. سری جدید اکسترودرهای MD NEXT-MOVER که توسط تیم تکنسین Bausano  طراحی شده است، مجموعه ای از نوآوری ها از جمله ارتقای  بهره وری انرژی اکسترودر پلاستیک را ارائه می دهد که آن را در زمینه فناوری تولید گرانول پلاستیک، پروفیل و لوله متمایز می کند.

پنج سال گذشته در Bausano تحول آفرین بوده است، زیرا این شرکت دستخوش یک بازسازی گسترده شده است. Bausano با آگاهی کامل از اینکه صنعت پلاستیک در یک دوراهی قرار دارد، تکامل یافته است و روی مواد و فناوری های نوآورانه، ایمن تر و پایدارتر سرمایه گذاری کرده است.

Bausano دارای تخصص تولید طیفی از اکسترودرهای پلاستیکی کاملاً قابل تنظیم برای اندازه‌ها، کاربردها و مواد مختلف است. اکسترودرهای Bausano را می توان برای ساخت لوله تا پنجره، پلت و دستگاه های تخصصی مانند تیوب های پزشکی طراحی کرد.

این ماشین آلات عمدتا  برای ساخت 5 دسته محصول طراحی شده است: گرانول، محصولات پزشکی (تیوب، کیسه و ورق)، پروفیل ها و لوله ها و پردازش مواد ویژه مانند WPCکه از چوب و پلاستیک ساخته شده است.

محصول جدید NEXT MOVER Bausano بر مصرف انرژی اکسترودر پلاستیک تمرکز دارد و توسط سیستم کنترل دیجیتال EXTRUDER 4.0 مدیریت می شود. این کار تمام انرژی مصرف شده را اندازه گیری می کند و نمودارها و جداول مفصلی را به اپراتور ارائه می دهد که به مشتریان امکان می دهد مصرف انرژی دقیق خود را در طول فرآیند تولید تصدیق کنند.

بر اساس داده ها، اکسترودرهای NEXT MOVER صرفه جویی در مصرف انرژی را در حدود 30 تا 35 درصد ارائه می دهند. این کارایی ها در نتیجه سیستم گرمایشی سیلندر القایی Bausano (در انتظار ثبت اختراع) و گیربکس Multidrive ثبت اختراع شده به دست آمده است.

 

اکسترودرهای پلاستیک نسل آینده

نوآوری های بیشتری در Bausano در حال توسعه است، مانند نسل بعدی اکسترودر E-GO R، که برای بازیافت و دفع ضایعات پسا صنعتی و پس از مصرف طراحی شده است. این مواد قابل بازیافت می تواند شامل HDPE، LDPE و PP باشد.

در Bausano، علاوه بر سفارشی‌سازی خطوط اکستروژن با توجه به کاربرد و نیازهای مشتریان، هدف تضمین بالاترین کیفیت عملکرد در هر مرحله از فرآیند، به لطف بخش طراحی و توسعه داخلی است.

 

تکامل و رشد - اکسترودرهای پلاستیکی و فراتر از آن

همانطور که بازار برای پذیرش پایداری تکامل می‌یابد، ماشین آلات Bausano نیز که  به مشتریان کمک می‌کنند هزینه‌های انرژی را کاهش دهند، تغییر می‌کند. سیستم انرژی هوشمند که مصرف انرژی را تا 35 درصد کاهش می دهد، یک گام کلیدی در این فرآیند است. این سیستم گرمایشی سیلندر بدون تماس از یک میدان الکترومغناطیسی متناوب تولید شده توسط سیم پیچ های ویژه ای که روی سیلندر را پوشانده اند استفاده کرده و حرکت میدان مغناطیسی و در نتیجه گرما ایجاد می کند. نتیجه گرم شدن سریعتر و یکنواخت سیلندر و در نتیجه مواد فرآوری شده است.

همچنین تخصص Bausano در بازیافت پلی الفین و گرانول سازی مجدد PVC تضمین می کند که این شرکت به شدت در بازار در حال تحول قرار دارد. برای حفظ بیشتر نقش خود به عنوان یک رهبر بازار، بخش تحقیق و توسعه Bausano در حال گسترش دامنه خطوط اکستروژن برای لوله ها است.

با درگیر شدن با روند فعلی برای دیجیتالی کردن و صنعت 4.0، Bausano در حال توسعه نرم افزار Orquestra است.  این نرم افزار یک سیستم کنترل متمرکز است که امکان نظارت مستمر و در زمان واقعی عملکرد ماشین اکسترودر پلاستیک را فراهم می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد