ارسال پاسخ

۳۱ تير ۱۴۰۳
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n7128

pvc-asso.ir

آغاز پیش ثبت نام هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

پیش ثبت نام هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به طور رسمی از اول مرداد 1403 آغاز می شود.

به گزارش انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از نیپنا؛ تمامی متقاضیان هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست می توانند از بامداد دوشنبه، یکم مرداد 1403 با مراجعه به آدرس www.iranplast.ir (سامانه ثبت نام) نسبت به پیش ثبت نام اولیه در این نمایشگاه اقدام کنند.

 

متقاضیان حضور در هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به موارد ذیل توجه داشته باشند:

-ثبت نام اولیه هیچگونه الزامی در خصوص ثبت نام قطعی نیست و پس از ثبت نام اولیه و تفکیک فعالیت شرکت های متقاضی سالن های تحت پوشش نمایشگاه براساس تقسیم بندی موضوعی تعیین و شرکت ها متناسب با نوع فعالیت خود از طریق ستاد در سالن مربوطه جانمایی می شوند.

- انتخاب سالن و فضای هر شرکت به عهده ستاد برگزاری است.

- متقاضیان محترم از مراجعه حضوری به ستاد برگزاری خودداری نمایند و فرایند ثبت نام و اطلاعیه ها را از طریق سایت www.Iranplast.ir پیگیری کنند.

- در صورت ضرورت و جهت اخذ اطلاعات بیشتر با شماره 42917000-021 (داخلی 1) تماس بگیرید.

- تنها مرجع رسمی نمایشگاه ایران پلاست، نشانی www.iranplast.ir است. لطفا در صورت مشاهده هر گونه درخواست، مکاتبه و تماس از سوی شرکت ها به ویژه شرکت های تبلیغاتی جهت واگذاری فضا و ارائه هر گونه خدمات، مراتب به ستاد برگزاری گزارش داده شود.

- پس از ثبت نام اولیه متقاضیان و بررسی اطلاعات اولیه شرکت متقاضی در صورت تایید از سوی ستاد برگزاری پنل کاربری شرکت مذکور جهت ادامه فرآیند ثبت نام فعال می شود و در صورت عدم تایید اطلاعات اولیه، ادامه فرآیند ثبت نام برای شرکت مذکور میسر نخواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد