ارسال پاسخ

۳۰ تير ۱۴۰۳
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n7120

pvc-asso.ir

افزایش سقف «ضمانت‌‌‌نامه» برای دانش‌‌‌بنیان‌‌‌ها

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک با اشاره به افزایش سقف ضمانت‌‌‌نامه تعهد پرداخت برای دانش‌‌‌بنیان‌‌‌ها به ۱۰ میلیارد تومان، این اقدام را گامی در راستای کمک به تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» عنوان کرد.

به گزارش انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌‌‌های صنعتی ایران، محمدحسن مقیسه، تاکید کرد: از اولویت‌‌‌های جدی و اساسی وزارت صنعت، معدن و تجارت و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، توجه ویژه به حوزه دانش‌‌‌بنیان کشور است و بر این اساس علاوه بر اقداماتی که به آنها اشاره شد، تخفیف ۵۰ درصدی برای کارمزد صدور ضمانت‌‌‌نامه برای شرکت‌های دانش‌‌‌بنیان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین در حوزه اعتبارسنجی شرکت‌های دانش‌‌‌بنیان (برای دریافت ضمانت‌‌‌نامه)، خط ویژه‌‌‌ای در صندوق تعریف شده است تا تمامی فرآیندها با دقت و سرعت بالا در کمترین زمان ممکن انجام شود. امکان تقسیط کارمزد و کاهش وثایق نیز از دیگر امتیازات ویژه شرکت‌های دانش‌‌‌بنیان است.

مقیسه با اشاره به تفاهم‌‌‌نامه سه‌‌‌جانبه میان «صندوق نوآوری و شکوفایی» ریاست جمهوری، «صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک» وزارت صمت و «صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون» وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به اثرگذاری انکارناپذیر شرکت‌های دانش‌‌‌بنیان در اقتصاد کشور، تلاش می‌شود که شرایط مطلوبی برای این شرکت‌ها فراهم شود.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک ادامه داد: با این هدف، سال گذشته تفاهم‌‌‌نامه سه‌‌‌جانبه‌‌‌ای منعقد شد که براساس آن، شرکت‌های دانش‌‌‌بنیان معرفی‌‌‌شده از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی می‌توانند برای دریافت تسهیلات از بانک‌‌‌ها، از خدمات صدور ضمانت‌‌‌نامه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک و همچنین صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون استفاده کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد