ارسال پاسخ

۲۷ تير ۱۴۰۳
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n7113

pvc-asso.ir

تامین کنندگان چینی ارزان ترین پی وی سی را ارائه کردند!

فعالان بازار در انتظار پیشنهادهای ارزانتر PVC، خرید خود را متوقف می کنند…

 تقاضای PVC در چین در حال حاضر در خارج از فصل سنتی خود را تجربه می کند و بخش ساخت و ساز ضعف نشان می دهد. با وجود این شرایط، قیمت پی وی سی ثابت و بدون تغییر باقی مانده است. فعالیت صادرات به دلیل تقاضای ضعیف در جنوب آسیا، به ویژه در فصل باران های موسمی، کند شده است. PVC با قیمت 790-810 دلار در هر تن CFR چین در دسترس بوده است. PVC مبتنی بر کاربید با قیمت 720-740 دلار در هر تن فوب چین عرضه شده است. فعال ترین معاملات آتی PVC برای تحویل در سپتامبر با 125 یوان در هر تن (17 دلار در هر تن) در هفته در هفته به 5906 یوان در هر تن (813 دلار در هر تن) EXW در بورس کالای دالیان چین کاهش یافت.

بازار PVC در هند در بحبوحه فصل باران های موسمی ضعیف شده است. تامین کنندگان خارجی پیشنهادات خود را روزانه کاهش می دهند، اما خریداران پاسخگو نیستند. آخرین پیشنهاد LG Chem 910-920 دلار در هر تن CIF هند بود که نتوانست خریداران هندی را راضی کند. تامین کنندگان چینی ارزان ترین پی وی سی را ارائه کردند که نرخ حمل و نقل از چین به 130 دلار در تن کاهش یافت و مقرون به صرفه بودن آن را افزایش داد. فعالان بازار پیش بینی می کنند که در هفته آینده کاهش بیشتری در پیشنهادات چینی وجود داشته باشد. محدوده قیمت PVC با 40 دلار در تن کاهش یافت و به 870-970 دلار در هر تن CFR هند رسید. Reliance Industries از 11 جولای نرخ PVC را 4000 INR در هر تن کاهش داده است.

بازار پی وی سی در آسیای جنوب شرقی عمدتاً به دلیل عوامل فصلی تقاضای پایینی داشته است. فعالان بازار در انتظار پیشنهادهای ارزانتر PVC، خرید خود را متوقف می کنند. قیمت‌های فعلی نتوانسته انتظارات خریداران را برآورده کند و منجر به کاهش سرعت معاملات شده است. تامین کنندگان ممکن است نیاز به تنظیم استراتژی های قیمت گذاری خود برای تحریک تقاضا داشته باشند.

تقاضا در آسیا در این ماه کاهش خواهد یافت. تقاضای چین و آسیای جنوب شرقی در میان عوامل فصلی ضعیف خواهد بود. پی وی سی ممکن است به دلیل تقاضای کم 10 تا 20 دلار در هر تن کاهش یابد. تقاضای هند در میان فصل باران های موسمی کاهش خواهد یافت. تامین کنندگان چینی ممکن است در کوتاه مدت پیشنهادات خود را 20 تا 30 دلار در تن کاهش دهند. محدوده قیمت CFR هند ممکن است به زودی تا 40 دلار در هر تن کاهش یابد. عرضه در آسیا کافی خواهد بود.

منبع: پتروتحلیل

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد