ارسال پاسخ

سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n71

pvc-asso.ir

انجمن در ترازوی نقد (2)/ به واحدها برای رفع مشکلات آنها سرکشی شود

کرباسی زاده پیشنهاد داد تا دبیر انجمن به واحدهای مختلف به صورت حضوری سرکشی کند و به مشکلات و مسائل آنها از نزدیک رسیدگی کند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، کرباسی زاده مدیر شرکت نوین پلاستیک با بیان این که دوستان در انجمن تلاش زیادی انجام می‌دهند و عملکردشان هم خوب بوده است، پیشنهاد داد تا دبیر انجمن به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات از واحدها به صورت حضوری بازدید کند.

 

او با تأکید بر این که باید برای رفع مشکلات هر کسی از خودش شروع کند، یادآور شد: اگر ما مشکلات خود را رفع نکنیم و رفع آنها را از خود شروع نکنیم، نمی توانیم از دیگران انتظار داشته باشیم و خود را با آنها مقایسه کنیم.

 

انجمن لوله و اتصالات پی وی سی در آستانه همایش ۲۰ سالگی و مجمع عمومی عادی سالیانه خود، در یک پروژه که توسط روابط عمومی انجام می‌شود، عملکرد انجمن را در بوته نقد و نظر گذاشته است.

کرباسی زاده با اشاره به یکی از این مشکلات در انجمن پی وی سی بیان کرد: وقتی رزین پی وی سی 65 میانگین قمیت آن 2800 تومان است، آیا لوله پی وی سی با مهر استاندارد و رعایت ضوابط و قوانین استاندارد کیلویی 2500 تا 3500 تومان است؟ برای موارد این چنینی چه توضیحی وجود دارد؟

 

این فعال تولیدی ادامه داد: ضروری است تا انجمن در این زمینه تلاش بیشتری انجام دهد.

 

او همچنین پیشنهاد کرد که دبیر انجمن در طول هفته 4 روز را در واحدهای تولیدی بگذرانند و به امور و مسائل آنها رسیدگی کند، چرا که این موضوع از وظایف انجمن است.

 

لازم به ذکر است که همایش ۲۰ سالگی و مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن، روز سه شنبه 21 مهر ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی رایزن، واقع در نیاوران، کاشانک، سه راه آجودانیه، از ساعت ۹ الی ۱۵ برگزار می‌شود.

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد