ارسال پاسخ

۹ تير ۱۴۰۳
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n7059

pvc-asso.ir

معرفی نسل جدید افزودنی های پلاستیک توسط شرکت Clariant

شرکت Clariantدر NPE 2024جایگزین‌هایی برای وکس های کربنی مبتنی بر منابع فسیلی و افزودنی های جدید Add Works را ارائه داد.مجموعه‌ افزودنی‌های نسل جدید Clariant شامل وکس های سبوس برنج با کارایی بالا به‌عنوان جایگزینی برای وکس های کربنی مبتنی بر فسیل، به همراه خط استابلایزرهای Add Works، و بهترین بازدارنده شعله عاری از هالوژن برای وسایل نقلیه الکترونیکی است.

شرکت کلارینت افزودنی های وکس را براساس محتوای تجدید پذیر تجاری سازی کرده است. این وکس های زیستی از ماده غیر خوراکی و غیر رقابتی در زنجیره غذایی یعنی روغن سبوس برنج تولید می شوند و با کارایی بالایی می توانند جایگزین وکس های مبتنی بر سوخت های فسیلی شوند. این افزودنی به عنوان روان کننده داخلی و خارجی در پراکندگی فیلر در کامپاند و رهایش از قالب به علت بهبود جریان مذاب، پایداری پردازش پلاستیک در دمای بالاتر، افزایش چقرمگی و بهبود سطح قطعه نهایی کمک می کند.

وکس های کلاریانت بر اساس مواد اولیه روغن سبوس برنج زیستی تجدید پذیر، یک ماده خام غیرغذایی با حداقل 98 درصد شاخص کربن تجدید پذیر است. این افزودنی می تواند جایگزینی طبیعی برای موم های سنتی مبتنی بر زغال سنگ باشد و برای بسیاری از پلیمرها، به ویژه نایلون، پلی استر، PVC و سایر پلیمرهای مهندسی مناسب هستند. گفته می‌شود که این افزودنی همان ویژگی‌های روان‌کاری، پراکندگی، آزادسازی و هسته‌زایی را معادل‌ موم مونتان ارائه می‌کنند، در حالی که اهداف پایداری و کارایی خود را حفظ می‌کند.

مجموعه استابلایزرهای AddWorks در ادامه توسعه مجموعه افزودنی‌های شرکت، برای مقابله با چالش‌های فنی، از جمله پایداری نوری، حرارتی و فرآیندی، و همچنین بازدارندگی در برابر شعله، گسترش یافته است.

AddWorks AGC 970 G  و 102 Gراه حل های جدید استابلایزرهای نوری پیشرفته برای مالچ و فیلم های گلخانه ای هستند -  و کاربرد کلیدی در صنعت فیلم پلاستیکی کشاورزی دارند. مجموعه AddWorks AGC در تلاش است تا نیازهای بازار فعلی و آتی را در سراسر صنعت فیلم کشاورزی، مانند بازده محصول بالا، استفاده بیشتر از مواد شیمیایی کشاورزی و استفاده پایدارتر از پلاستیک ها را برطرف کند.

Exolit OP 1400 یک بازدارنده شعله با کارایی بالا و بدون هالوژن است که در وسایل نقلیه الکترونیکی استفاده می شود که برای شارژ در ولتاژهای بالاتر برای شارژ سریعتر مناسب است. برای این هدف باید موادی استفاده شود که ایمنی بیشتری داشته و الزامات بالاتراستانداردهای آتش سوزی را پاس کند. Exolit OP 1400 این الزامات را برآورده می کند. علاوه بر این، نسخه Exolit OP Terra، مبتنی بر کربن تجدیدپذیر، به  این صنعت در گذار به سمت اقتصاد دایره ای بالاتر کمک خواهد کرد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد