ارسال پاسخ

۶ تير ۱۴۰۳
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n7056

pvc-asso.ir

کاهش هزینه انرژی با رطوبت سنج رزین Moretto

تولیدکنندگان محصولات پلاستیک در چند سال گذشته مجموعه ای از چالش ها را تجربه کرده اند. کمبود مواد، افزایش قیمت انرژی، فقدان نیروی کار ماهر که همه اینها به گونه‌ای حاشیه سود را کاهش داده است. این چالش ها، شرکت‌ها را مجبور می‌کند تا فرآیندهای تولید خود را برای یافتن بهره وری بالاتر با کاهش هزینه‌ها و در عین حال افزایش توان، مجددا بررسی کنند.

امروزه، راه حل هایی برای راه‌اندازی یک کارخانه سودآورتر با پیاده‌سازی ابزارهای کمکی پیشرفته‌تر وجود دارد که امکان استفاده بهتر از تجهیزات پردازش اولیه،  با کیفیت ثابت و کاهش هزینه‌های عملیات را فراهم می‌کند.

Moretto یک ارائه دهنده معتبر طیف گسترده ای از تجهیزات کمکی با شهرت جهانی و فناوری های پیشرفته در تجهیزات جانبی و سیستم های پردازش است.

شرکت Moretto دستگاه رطوبت سنج جدیدی را ارائه داده است که رطوبت رزین را در داخل خط تولید اندازه می گیرد.

رطوبت سنج مورتو با عبور امواج الکترومغناطیسی از رزین و خواندن الگوهای موج خروجی کار می کند که دقیقاً میزان رطوبت واقعی رزین را نشان می دهد. به این ترتیب می توان در لحظه کیفیت محصول را از نظر میزان رطوبت کنترل کرد. با این کار انرژی مصرفی در خط تولید کاهش می یابد.

چالش اصلی خشک کردن، درک میزان رطوبت رزین ورودی است.  رطوبت رزین بر اساس روش های انبارش رزین، شرایط محیطی کارخانه و حتی فصل سال متفاوت خواهد بود. توصیه‌های تامین‌کننده برای خشک کردن اغلب نمی‌تواند این تنوع را در نظر بگیرد.

امروزه اکثر خشک کن ها توانایی اندازه گیری رطوبت هوای خشک کن را دارند که یک پیشرفت اساسی است. اما راه حل کارآمدتر و دقیق تر، اندازه گیری میزان رطوبت خود رزین است. مزایای اصلی این فرآیند تشخیص خودکار و هشدار اولیه است، بنابراین شما از مشکلات احتمالی قبل از وقوع آنها آگاه هستید.

استفاده از این رطوبت سنج با کنترل‌های هشدار زودهنگام خودکار به عنوان بخشی از فرآیند،  از خشک شدن کم یا بیش از حد رزین جلوگیری می کند، هزاران دلار در هزینه صرفه‌جویی می‌کند و به اطمینان از تولید به موقع کمک می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد