ارسال پاسخ

۱۹ خرداد ۱۴۰۳
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6993

pvc-asso.ir

نسل جدید هد لوله Bausano برای تولید لوله PVC

این هد چند قطری، انعطاف پذیری در تولید و کاهش زمان تنظیم را ارائه می دهد.

هد چند قطری ساخت شرکت ایتالیایی Bausano، برای تولید لوله پی وی سی، از فولاد کربنی C45 ساخته شده است . این  هد لوله فضای کمی اشغال می کند و روی سطوحی که با جریان مواد در تماس است، آبکاری کروم دارد. شرکت Bausano ، این هد لوله را برای به حداقل رساندن زمان ماند و آسیب به PVC طراحی کرده است. PVC می تواند در دمای 180 درجه سانتیگراد - که نزدیک به دمای ذوب آن است، تجزیه شود. بنابراین لازم است زمان ماندن پلاستیک در هد لوله محدود شود تا کیفیت خروجی آن مختل نشود.  

کاهش زمان راه اندازی خطوط اکستروژن یکی از عوامل مهم برای تولید است. در مورد خاص لوله های PVC، تغییر در قطر و ضخامت محصول نیاز به یک مجموعه پیچیده دارد که با نصب افقی اجزای جدید، کالیبراسیون مجدد و تنظیم پیکربندی کل خط همراه است.

این هد لوله، که Bausano در NPE  به نمایش گذاشت در اکسترودر MD 92/30 Nextmover استفاده می شود.

 از مزایای این هد لوله ، انعطاف پذیری در تولید، کنترل پارامترها و کاهش زمان تنظیمات است. هد لوله به پردازنده ها کمک می کند تا لوله ها با سایز های مختلف(قطر 125 تا 400 میلی‌متر) را بدون به خطر انداختن کیفیت محصول نهایی ارائه دهند. با استفاده از این نسل جدید از هدها نیاز به کالیبراسیون مجدد و تنظیمات روی خط را کاهش می یابد و تا 83 ساعت کار در سال که ارتباط مستقیمی با تولید ندارد، حذف می شود. طراحی مدولار هد نیز تمیز کردن و نگهداری را در هنگام مونتاژ و جداسازی آسان می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد