ارسال پاسخ

۱۹ خرداد ۱۴۰۳
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6991

pvc-asso.ir

معرفی سیستم دوز گازی برای لوله PVC توسط شرکت Promix

فناوری Microcell NC500-PVC برای اکستروژن فومی قابل استفاده است و می تواند وزن قطعه را 20 تا 50 درصد کاهش دهد.

فناوری Microcell Promix که در اینجا برای فیلم بسته بندی نشان داده شده است، اکنون برای تولید لوله PVC در دسترس است.

این فناوری با افزودن نیتروژن و دی اکسید کربن، یک ساختار فوم میکروسلولی در پلیمر ایجاد می کند. برای فیلم بسته بندی، ورق،  لوله های هسته فومی و کاروگیت و همچنین پروفیل ها، روکش کابل و فیلم های دمشی مناسب است. قالب‌گیری های دمشی نیز می‌توانند از این فرآیند سود ببرند.

سیستم های اکستروژن فوم میکروسل در خط اکستروژن ادغام شده و از اجزایی برای اندازه گیری سیال دمشی، یکنواخت سازی و خنک کننده مذاب تشکیل شده است. این سیال دمشی(blowing fluid ) به روشی کنترل شده توسط یک واحد دوز گاز Promix با دقت بالا که به طور خاص برای فوم کردن فیزیکی طراحی شده است اندازه گیری می شود.

فناوری Microcell که برای خطوط اکستروژن جدید و به عنوان یک راه حل افزایش بهره وری در دسترس است، تقریباً با تمام مواد خام قابل استفاده است.

NC500-PVC، یک سیستم دوز گازی است که نیازهای اکستروژن PVC سخت را پوشش می دهد. محدوده جریان جرمی می تواند از10 گرم تا 10000 گرم CO2 در ساعت متغیر باشد و برای حداکثر فشار کاری 500 بار استفاده شود.

 از مزایا  این فناوری ، کاهش وزن قطعه بین 20 تا  50 درصد، که منجر به صرفه جویی قابل توجهی در مواد خام می شود. این امر هزینه های تولید را کاهش می دهد و در عین حال به حفاظت از محیط زیست کمک می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد