ارسال پاسخ

۱۲ خرداد ۱۴۰۳
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6975

pvc-asso.ir

سیستم بازرسی ابعادی ارتقا یافته Pixargus

سیستم بازرسی AllRounDia DualVision ارتقا یافته دارای گزینه های سخت افزاری و نرم افزاری اضافی برای بازرسی سطحی تیوب ها ، شیلنگ و کابل ها است.

سیستم بازرسی AllRounDia DualVision (DV) با حسگرهای نوری می توانند 4 میلیون پیکسل را ثبت کنند. سیستم بازرسی سطحی Pixargus با چهار دوربین، قطر، دو پهنی و مقاطع لوله ها، شیلنگ ها و کابل ها را اندازه گیری می کند. سیستم درون خطی با تنظیم آسان می تواند سطوح مات، براق و حتی سیاه، نیمه شفاف یا شفاف را بررسی کند. در حال حاضر برای محصولات گرد با قطر تا حدود 1.5 اینچ در دسترس است، اما Pixargus قصد دارد به زودی تجهیزات خود را گسترش دهد تا قطرهای حدود 2.5 اینچ و 4.3 اینچ را پوشش دهد.

 این سیستم به لطف گزینه های سخت افزاری و نرم افزاری اضافی که در سال گذشته اضافه شده، ارتقا یافته است. این شرکت اکنون قابلیت اتصال با دستگاه های جانبی و همچنین یک مانیتور بزرگ - به جای صفحه نمایش استاندارد 10 اینچی - را برای ارزیابی بهتر عیوب ارائه می دهد. نورپردازی جدید تضمین می کند که میدان دید و میدان اندازه گیری همیشه کاملاً واضح باشد.

از مزایای این سیستم ارتقا یافته، اندازه گیری قطر 360 درجه در زمان واقعی است، که منجر به بازرسی هایی می شود که 100 درصد سطح مقطع را پوشش می دهد. به گفته Pixargus، به روز رسانی های اخیر تشخیص عیب را بهینه کرده است. اکنون کاربران می توانند بارها و بارها ویدیوی کوتاهی از عیوب را مشاهده کنند تا بهتر آن ها را تجزیه و تحلیل کنند و با مانیتور اختیاری، تصویر عیوب را با دقت میلی متری مشاهده کنند. با استفاده از AllRoundDia DV سازگار با Industry 4.0، کاربران می توانند عیوب به کوچکی 0.5 میلی متر، از جمله شکاف، ضایعات، لکه ها، حباب ها، ترک ها، سوراخ ها را تشخیص دهند. برای اطمینان از دقت، از سنسورهای چند دوربینه استفاده شده است که قادر است تداخل ناشی از آلودگی ایجاد شده در تکنیک های برش گرم را نادیده بگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد