ارسال پاسخ

۸ خرداد ۱۴۰۳
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6963

pvc-asso.ir

رشد غیرمعمول قیمت PVC با افزایش نرخ حمل‌ونقل

قیمت واردات پی وی سی به هند، بزرگترین بازار پی وی سی در جهان، 6 درصد افزایش یافت، در حالی که به آسیای جنوب شرقی 5 درصد و به چین حدود 1 درصد افزایش یافت.

 به گزارش انجمن پی وی سی به نقل از پتروتحلیل، با وجود اینکه باران‌های شدید پیش از باران های موسمی در جنوب هند شروع شده است و انتظار می‌رود که بادهای موسمی جنوب غربی در هفته آینده، زودتر از حد معمول وارد شوند، قیمت‌های PVC شاهد افزایش غیرمعمولی بوده است که به علت افزایش هزینه های حمل‌ونقل  است.

پیش تر با انتشار اخباری مبنی بر افزایش صادرات خودروهای برقی چینی به مکزیک و برزیل از ماه مارس، نرخ حمل و نقل کانتینری نزدیک به یک ماه است که افزایش یافته است. این ظاهرا برای دور زدن تعرفه های چهار برابری آمریکا بر واردات خودروهای برقی چینی بود. به گفته بازیگران صنعت، در حال حاضر فضای کانتینری تا ماه جولای کاملاً بسته است و احتمالاً ماه آگوست به‌طور پراکنده در دسترس خواهد بود.

کمبود شدید فضای کانتینر منجر به افزایش نرخ حمل و نقل کانتینری شد. برخی از بازیگران بازار PVC نیز ظاهراً نرخ حمل و نقل را تا ماه جولای / آگوست قفل کرده اند.

در هفته جاری، قیمت واردات پی وی سی به هند، بزرگترین بازار پی وی سی در جهان، 6 درصد افزایش یافت، در حالی که به آسیای جنوب شرقی 5 درصد و به چین حدود 1 درصد افزایش یافت. ارزیابی‌های هفته گذشته CIF هند، با نقطه میانی 840 دلار در هر تن، و ارزیابی‌های CIF جنوب شرقی آسیا، با 800 دلار در تن به عنوان نقطه میانی، هر دو در بالاترین حد خود در 9 ماه گذشته هستند، در حالی که قیمت‌های CIF چین، با 767 دلار در هر تن به عنوان نقطه میانی، در بالاترین سطح 7 هفته ای، داده های قیمت را نشان می دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد