ارسال پاسخ

۷ خرداد ۱۴۰۳
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6956

pvc-asso.ir

سرمایه گذاری شرکت Westlake برای تولید لوله OPVC

هیوستون، 23 می 2024 - Westlake Pipe & Fittings، بخشی از Westlake Corporation، اعلام کرده است که قصد دارد یک کارخانه جدید لوله پلی‌وینیل کلراید (PVCO) آرایش یافته را در محل تولید خود در ویچیتا فالز، تگزاس بسازد. توسعه این تجهیزات، نقطه عطفی در تعهد Westlake به رشد، نوآوری و ایجاد شغل در منطقه است.

 این طرح توسعه شامل افزودن یک کارخانه 190000 فوت مربعی به سایت موجود واقع در 3348 Industrial Drive است که از موقعیت جغرافیایی استراتژیک منطقه در قلب ایالات متحده بهره برده است.

این سرمایه گذاری، سبد محصولات Westlake Pipe & Fittings را با توسعه تولید لوله PVCO، یک لوله PVC پیشرفته آرایش یافته که در سال 2021 در کانادا معرفی شد، افزایش می دهد.   Westlake لوله و اتصالات PVCO با استفاده از فناوری پیشرفته، با استحکام  و دوام بالا برای انتقال آب آشامیدنی و مطابق  با الزامات استانداردهای صنعت تولید می کند.  مواد نوآورانه فرآیند مونتاژ را ساده می کند، عملکرد استثنایی را ارائه می دهد و ردپای زیست محیطی را کاهش می دهد.

آندره باتیستین، معاون Westlake Pipe & Fittings گفت: این توسعه استراتژیک نشان دهنده تعهد ما به پیشرفت در فناوری پردازش، ارائه محصولات پایدار و راه حل های مشتری محور است.   "معرفی لوله PVCO در این منطقه تعهد ما را برای ارائه مجموعه ای بی نظیر از لوله و اتصالات PVC به مشتریان تایید می کند."

Westlake Pipe & Fittings انتظار دارد که این توسعه مشاغل جدیدی برای متخصصان ماهر ایجاد کند همچنین شرکت از نزدیک با مقامات دولتی محلی همکاری کرده است تا از حمایت آنها برای مشوق های مربوط به توسعه اطمینان حاصل کند.   این پروژه قرار است تا پایان سال 2024 آغاز شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد