ارسال پاسخ

۶ خرداد ۱۴۰۳
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6952

pvc-asso.ir

همکاری مشترک تایلند و اسرائیل برای تبدیل ضایعات پی وی سی به سوخت نفتا

آژانس ملی نوآوری تایلند (NIA) و سازمان نوآوری اسرائیل (IIA) در یک سرمایه گذاری مشترک توانستند با استفاده از فرآیند سوپراکسید ضایعات پلی وینیل کلرید (PVC) را به سوخت نفتا تبدیل کنند.

این فرآیند توسط غول پتروشیمی تایلندی SCG Chemicals و استارت‌آپ پلاستیک اسرائیلی Plastic Back توسعه داده شده است که هدف آن حل مشکل در برخورد با ضایعات PVC، ارائه جایگزینی برای سوخت‌های فسیلی و ترویج اقتصاد دایره‌ای است.

Suracha Udomsak، مدیر ارشد نوآوری SCG Chemicals، تأیید کرد که فرآیند سوپراکسید می تواند ضایعات PVC را به طور کامل بازیافت کند. این فرآیند می‌تواند در کارخانه‌های کوچک و برای بازیافت مقادیر زیادی ضایعات انجام شود.

وی گفت که این شرکت قصد دارد این فرآیند را برای مقابله با ضایعات پلاستیکی و حمایت از فعالیت کارخانه های پتروشیمی در تایلند اتخاذ کند.

وی افزود: «این همکاری، تایلند را به سمت یک اقتصاد دایره‌ای سوق می‌دهد که در راستای برنامه این شرکت برای هدایت به سمت انتشار کربن پایین  است.»

تال کوهن، بنیانگذار و مدیرعامل Plastic Back، گفت که همکاری با SCG Chemicals بازیافت ضایعات PVC را افزایش می دهد و منجر به مشارکت های بیشتر می شود.او گفت: "IIA و NIA نقش مهمی در همکاری برای یکپارچه سازی دانش و ایجاد نوآوری با هم دارند."

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد