ارسال پاسخ

شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n69

pvc-asso.ir

انجمن در ترازوی نقد (1)/ بازوی انجمن قویتر شود

ضروری است که بازوهای اجرایی و نیروهای زیرمجموعه انجمن قویتر شوند تا شاهد نیرومندتر شدن و تداوم پشتکارهای موجود باشیم.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، غلامرضا نورآبادی مدیرپیشگام پلاست اهواز، معتقد است که انجمن بهترین عملکرد خود را در طول سالهای بعد از انقلاب داشته است.

 

وی در باره عملکرد انجمن افزود: این انجمن از نظر کیفیت و رعایت استانداردها بهترین عملکرد را تاکنون داشته و به ویژه آقای متوسلیان رییس هیئت مدیره نیز برای این انجمن بسیار زمان صرف می کند که این جای تقدیر و تشکر دارد.

 

نورآبادی اضافه کرد: صرف زمان بسیار از سوی رییس هیئت مدیره باعث شده که این انجمن صاحب یک پشتوانه قوی باشد.

 

وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های دبیر انجمن در پیشبرد کارها، تصریح کرد: تجربه نشان داده است که هر زمان فردی با بیشترین تلاش و نیرو توانسته به خوبی فعالیت کند، اگر همه فشارهای کاری را بر دوش داشته باشد، پس از مدتی انرژی و نیروی او هم تحلیل می رود. آقای متوسلیان و خانم خرمیان نیز بسیار خوب تلاش کرده اند و کار می کنند اما آیا دو سال آینده نیز آنها می توانند با همین نیرو و انرژی همچنان فعالیت کنند.

 

نورآبادی پیشنهاد کرد که بازوهای اجرایی این انجمن قوی تر شود و همچنین نیروهای زیرمجموعه آن افزایش یابد تا شاهد قوی تر شدن و تداوم این پشتکارها باشیم.

 

وی افزود: شاید به دلیل همین نبود بازوهای اجرایی است که گاهی یک مسئله مورد بحث در انجمن که می تواند در عرض یک ماه به نتیجه برسد، گاه تا سه ماه به درازا می انجامد.

 

لازم به ذکر است که مجمع عمومی انجمن 21 مهر ماه سال جاری برگزار می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد