ارسال پاسخ

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6871

pvc-asso.ir

رونمایی شرکت DOW از راه حل های اقتصاد چرخشی و نوآورانه در Chinaplas 2024

شرکت DOW در Chinaplas 2024 با هدف ایجاد راه‌حل‌هایی که هم عملکرد و هم الزامات دایره‌ای را برآورده می‌کنند، از مشارکت و همکاری خود با دو شرکت خبر داد.

با همکاری داو، Sealed Air یک راه حل بسته بندی  برای تجارت الکترونیکی را با استفاده از مواد بازیافتی معرفی کرده است. هدف هر دو شرکت از طریق این همکاری، ایجاد گزینه‌های بسته‌بندی تجارت الکترونیکی با استفاده از رزین‌های بازیافت‌شده پس از مصرف (PCR) Dow's REVOLOOP™ است. این ابتکار نه تنها  منجر به کاهش وابستگی به پلاستیک های بکر می شود بلکه به کاهش انتشار کربن نیز کمک می کند.

شرکت تحقیق و توسعه فناوری خودرو Changchun و Changchun FAWSN از همکاری جدیدی با هدف بررسی کاربردهای بالقوه چرم مصنوعی پلی اولفین الاستومر (POE) و حلقه سه بعدی  بر پایه POE در بخش خودرو رونمایی کردند. قابل ذکر است، چرم مصنوعی POE نسبت به چرم PVC بین 25 تا 40 درصد وزن کمتری دارد.

این همکاری ها در رویداد مشتریان داو، که مصادف با Chinaplas 2024، برجسته ترین نمایشگاه تجاری صنعت پلاستیک در منطقه بود، اعلام شد. این رویداد از 23 تا 26 آوریل در شانگهای برگزار شد. در این گردهمایی، داو راه‌حل‌های علم مواد پیشگام در آسیا اقیانوسیه را برجسته کرد، که دایره‌ای بوده و شیوه‌های انتشار کربن کم را تقویت می‌کند.

این  همکاری ها با تمرکز بر تعهدات پایدار داو برای حفاظت از جو، بازیافت ضایعات و تکمیل چرخه، راه‌حل‌هایی را که برای عملکرد عالی و دایره‌ای طراحی شده‌اند، برجسته می کند.

بامبانگ کاندرا، معاون تجاری توسعه بسته بندی و پلاستیک تخصصی داو در آسیا اقیانوسیه، بر اهمیت آسیا به عنوان یک مرکز  تجاری  رو به رشد ، با بسیاری از برندهای محلی و منطقه ای در حال گسترش در سطح جهانی تأکید کرد. او تعهد داو به نوآوری را برجسته کرده و خاطر نشان کرد که این تعهد شرکت را قادر می‌سازد تا با تقاضاهای در حال تغییر مشتریانی که به‌طور فزاینده‌ای به دنبال راه‌حل‌های پایدار و دایره‌ای هستند، سازگار شود. داو با درک این موضوع که هیچ نهادی به تنهایی نمی تواند صنعت را متحول کند، به طور فعال همکاری با شرکای خود را در سراسر زنجیره ارزش تقویت می کند. این رویکرد مشترک با هدف ادغام قابلیت بازیافت در طراحی محصول از همان ابتدا، در نتیجه تبدیل ضایعات پلاستیکی به یک منبع ارزشمند برای استفاده مجدد، انجام می شود.

 واحد بسته بندی و پلاستیک های تخصصی (P&SP)، بخشی از Dow، از قابلیت های تحقیق و توسعه، حضور جهانی، سبد محصولات متنوع و دانش عمیق صنعت خود برای ارائه فناوری های پیشرفته در بازارهای مختلف مصرف نهایی مانند بسته بندی مواد غذایی، شخصی ، مراقبت، زیرساخت، کالاهای مصرفی و حمل و نقل استفاده می کند. P&SP به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان رزین های پلی اتیلن، پلیمرهای کاربردی و چسب ها در سراسر جهان، در خط مقدم نوآوری و همکاری در سراسر زنجیره ارزش، به ویژه در توسعه برنامه های کاربردی پایدار و طراحی چرخه عمر اقتصاد دایره ای برای پلاستیک ها، قرار دارد.

داو به عنوان یک شرکت برتر در زمینه علم مواد در سطح جهان به مشتریان در بخش‌های پررونق مانند بسته‌بندی، زیرساخت‌ها، و کالاهای مصرفی خدمات ارائه می‌دهد. داو با بهره گیری از دسترسی گسترده جهانی، دارایی های یکپارچه، نوآوری هدفمند، جایگاه برجسته در بازار و تعهد به پایداری، به طور مداوم به توسعه سودآوری دست می یابد و در عین حال به فردایی پایدار کمک می کند. داو با تأسیسات تولیدی در 31 کشور و نیروی کار تقریباً 35900 نفر، در سال 2023 حدود 45 میلیارد دلار فروش داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد