ارسال پاسخ

۲۸ اسفند ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6774

pvc-asso.ir

شرکت OxyChem تولید کاستیک سودا و VCM را در ایالات متحده از سر گرفت

شرکت American OxyChem، یکی از شرکت‌های تابعه Occidental Petroleum Corporation (OxyChem)، یک بازیگر برجسته جهانی در صنعت پتروشیمی، تولید کاستیک سودا و VCM (مونومر وینیل کلرید) را در تأسیسات خود در Ingleside، تگزاس، ایالات متحده، پس از یک تعطیلی تعمیر و نگهداری برنامه‌ریزی شده از سر گرفته است. . این مرکز تولیدی دارای ظرفیت قابل توجهی است که می تواند سالانه 605 هزار تن کلر، 678 هزار تن کاستیک سودا و 1.085 میلیون تن VCM تولید کند. این کارخانه از نوامبر سال گذشته به طور موقت برای تعمیر تعطیل شده بود.

نکته قابل توجه این که، OxyChem، یکی از شرکت‌های تابعه Occidental Petroleum Corporation، قبل از تعطیلی تعمیر و نگهداری، در عملیات خود با مشکل مواجه شد. در سپتامبر 2021، این شرکت مجبور شد به دلیل نقص فنی، تولید اتیلن را در کارخانه Ingleside خود، واقع در تگزاس، ایالات متحده متوقف کند. این اتفاق یک رویداد قابل توجه در صنعت بود و پیامدهای مهمی برای عملیات کلی OxyChem داشت.

OxyChem که زیر چتر شرکت Occidental Petroleum فعالیت می کند، یک بازیگر اصلی در تولید محصولات کلر قلیایی و وینیل است. این محصولات شامل کلر، کاستیک سودا، اسید کلریدریک، اتیلن دی کلراید (EDC)، مونومر وینیل کلرید (VCM) و پلی وینیل کلرید (PVC) می باشد. این شرکت تأسیسات تولید را در مکان‌های مختلف، از جمله هیوستون، تگزاس،باتون روژ و نیواورلئان، لوئیزیانا؛ اینگلساید، تگزاس؛ کورپوس کریستی، تگزاس؛ و همچنین، نیوجرسی و نیویورک اداره می‌کند. این تسهیلات در مجموع به حضور چشمگیر OxyChem در بازار پتروشیمی کمک می کند.

از سرگیری تولید کاستیک سودا و VCM در کارخانه Ingleside نقطه عطفی برای OxyChem و Occidental Petroleum Corporation است. انجام موفقیت‌آمیز فعالیت‌های تعمیر و نگهداری برنامه‌ریزی‌شده نشان از تعهد شرکت به اطمینان از کارایی عملیات خود است. علاوه بر این، شروع مجدد تولید به معنای بازگشت به حالت عادی و فرصتی برای پاسخگویی به تقاضای بازار برای این محصولات ضروری پتروشیمی است.

ظرفیت تولید تاسیسات Ingleside، OxyChem را به عنوان یک تامین کننده کلیدی در بازار جهانی پتروشیمی قرار می دهد. این شرکت با توانایی تولید حجم قابل توجهی از کلر، کاستیک سودا و VCM، نقشی حیاتی در حمایت از صنایع مختلف که به این مواد شیمیایی ضروری متکی هستند، ایفا می کند.

با نگاهی به آینده، OxyChem همچنان بر ایجاد نوآوری، پایداری و رشد در سراسر عملیات خود متمرکز است. هدف این شرکت، استفاده از تخصص فنی، برای سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک وتقویت موقعیت خود به عنوان یک رهبر جهانی در بخش پتروشیمی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد