ارسال پاسخ

۲۸ اسفند ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6773

pvc-asso.ir

رکورد فروش غدیر شکسته شد

مدیرفروش شرکت پتروشیمی غدیر: سال۱۴۰۳ نیز برای بهبود شرایط کلی شرکت تلاش خواهیم کرد. به فضل خدا و تلاش همکارانم در سال ۱۴۰۲ رکورد فروش غدیر شکسته شد.

مدیرفروش شرکت پتروشیمی غدیر: سال۱۴۰۳ نیز برای بهبود شرایط کلی شرکت تلاش خواهیم کرد. به فضل خدا و تلاش همکارانم در سال ۱۴۰۲ رکورد فروش غدیر شکسته شد.

رحمانی مدیرفروش پتروشیمی غدیر افزود: پتروشیمی غدیر سال ۱۴۰۲ را با دو چالش اساسی آغاز کرد، یک تعیین کف عرضه با میزانی بیشتر از ظرفیت تولید این پتروشیمی که معادلات آنها را برهم زد و دیگری تعرفه گمرکی ۱۰ درصدی که عملا قدرت چانه زنی ما با مشتریان خارجی در رقابت با سایر تولیدکنندگان خارجی را پایین می آورد.

وی ادامه داد: با تعیین کف عرضه ای که شرکت صنایع پتروشیمی تعیین نمود ما مجبور به اختصاص غالب تولیداتمان در بازار داخلی شدیم و این یعنی کاهش و یا حتی عدم صادرات ‌که منجر به تغییر برنامه های صادراتی ما شد و البته با تلاش های فراوان توانستیم به میزان ۵ هزارتن صادرات داشته باشیم.

رحمانی با بیان استراتژی های پتروشیمی غدیر جهت رفع این چالش اظهار داشت: ما با عرضه های بیشتر و منظم در بازار داخلی تا حدودی التهاب بازار را کنترل نمودیم و بدین منظور فروش اعتباری دو مرتبه در ماه و همچنین تحویل ۲۴ ساعته پس از تسویه خریداران را در دستور کار قراردادیم. تنها تولید کننده ی پی‌وی‌سی در کشور هستیم که طی دو سال تمام عرضه هایمان تحویل فوری بوده است و این نتیجه تلاش تمامی ارکان شرکت خصوصا همکارانم در واحدهای فنی و تولیدی است.

مدیرفروش غدیر در ادامه به رفع مشکلات جزیی در حوزه فنی و تنوع بسته بندی در سبد محصولات اشاره نمود و ابراز داشت: با بررسی شکایات و پیشنهادات مشتریان و اقدام جهت رفع آنها توانستیم بسیاری از مشکلات تولید محصولاتمان همچون بسته بندی را برطرف نماییم و همچنین با تولید محصول S70 با استقبال خوبی مواجه شدیم و درحال حاضر در صدد تولید گرید مدیکال هستیم که می تواند با گسترش سبد محصولات بر میزان فروش و سود آوری ما نیز اثرگذار باشد.

وی اظهار کرد: در تلاشیم بتوانیم در بخش صادرات بهتر ظاهر شویم و در این راستا مساعدت شرکت ملی صنایع پتروشیمی را نیز خواستاریم تا در سال ۱۴۰۳ ظرفیت تولید و میزان فروش را بیشتر کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد