ارسال پاسخ

۲۷ اسفند ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6771

pvc-asso.ir

پیش بینی بازار استابلایزرهای پی وی سی

پیش‌بینی می‌شود که بازارجهانی استابلایزرهای PVC با نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) 5.5 درصد در طول دوره پیش‌بینی2020-2030 توسعه یابد و تا سال 2030 به 3294 میلیون دلار برسد.

 

آسیا و اقیانوسیه بر بازار جهانی استابلایزرهای PVC تسلط خواهد داشت

بیشترین سهم بازار در اختیار آسیا و اقیانوسیه است. روند صعودی استفاده از انواع استابلایزرهای پی وی سی در کاربردهای مختلف در این منطقه به طور مداوم مشاهده می شود. از نظر حجم و ارزش، چین نه تنها در منطقه آسیا و اقیانوسیه بلکه در سراسر جهان برتر است. اکثر تولیدات منطقه ای از فیلم های سخت و نیمه سخت، پروفیل های پنجره و لوله ها و اتصالات همگی از استابلایزر های PVC استفاده می کنند. در نتیجه این امر، بازار در منطقه APAC رشد خواهد کرد.

در ادامه، پیش‌بینی می‌شود که آمریکای شمالی به دلیل گسترش صنایع ساختمانی در برخی از مناطق ایالات متحده و مکزیک رشد سودآوری را نشان دهد. ایالات متحده بیشترین درآمد از بازار استابلایزر PVC را دارد، در حالی که مکزیک در حال تلاش برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای کاربردهای PVC در نتیجه پیشرفت های مداوم در بخش کشاورزی است.

بخش استابلایزر های سرب بر بازار جهانی استابلایزر pvc تسلط خواهد داشت

پیش بینی می شود که گسترش بازار جهانی پلی وینیل کلراید (PVC) با افزایش پویا در بخش ساختمان و ساخت و ساز، افزایش بازار خودرو، نیاز روزافزون به دستگاه های پزشکی و استفاده روزافزون از پلاستیک فیلم و ورق تقویت شود.

در طول این دوره پیش بینی، انتظار می رود بخش استابلایزر سرب بیشترین سهم بازار را داشته باشد. استابلایزر سرب اولین ترکیبی بود که به عنوان پایدار کننده برای جلوگیری از تخریب PVC استفاده شد. به دلیل کاربرد گسترده این پایدارکننده ها، بازار استابلایزرهای سرب افزایش تقاضا را تجربه می کند.

 

بازار جهانی استابلایزرهای آلی تا سال 2030 به 1.5 میلیارد دلار می رسد

در چشم انداز کسب و کار تغییر یافته پس از COVID-19، بازار جهانی استابلایزرهای آلی که در سال 2022 حدود 606.4 میلیون دلار تخمین زده شد ، پیش بینی می شود که تا سال 2030 به 1.5 میلیارد دلار آمریکا برسد و با  رشد سالانه( (CAGR 12.1% در دوره پیش بینی 2022-2030 افزایش یابد.

پیش بینی می شود که استابلایزر متیل تین PVC،  12.5٪ CAGR را ثبت کند و تا پایان دوره تجزیه و تحلیل به 644.4 میلیون دلار برسد.

بازار استابلایزرهای آلی در ایالات متحده در سال 2022 حدود 165.2 میلیون دلار تخمین زده می شود. چین، دومین اقتصاد بزرگ جهان، پیش بینی می شود تا سال 2030 به 380.3 میلیون دلار آمریکا برسد  و با  CAGR  17.9%در دوره تحلیلی 2022 تا 2030 افزایش یابد.

از دیگر بازارهای جغرافیایی قابل توجه ژاپن و کانادا هستند که هر کدام به ترتیب 6.8 درصد و 10.8 درصد در دوره 2022-2030 رشد خواهند کرد. پیش‌بینی می‌شود که بازار استابلایزرهای آلی اروپا درآلمان تقریباً 7.9٪ CAGR رشد کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد