ارسال پاسخ

۲۶ اسفند ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6765

pvc-asso.ir

تقاضای PVC در سراسر آسیای جنوب شرقی در ماه رمضان کاهش یافته است

علیرغم انتظارات قبلی مبنی بر افزایش فعالیت خرید پس از تعطیلات، تقاضای PVC در این هفته در چین تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است. بازیگران بازار در ابتدا افزایش تقاضا را پس از تعطیلات اخیر پیش بینی کردند، اما از آن زمان به دلیل کاهش مداوم مصرف، پیش بینی های خود را به سمت پایین اصلاح کردند.

 انتظار می‌رود فورموسا، یک تولیدکننده بزرگ منطقه‌ای، قیمت‌های جدید PVC را در هفته آینده اعلام کند و فعالان بازار منتظر ثابت ماندن قیمت‌ها یا کاهش اندکی 10 تا 20 دلار در تن در پاسخ به تقاضای ضعیف غالب باشند. با انعکاس احساسات ضعیف خرید، قیمت تمام PVC در سراسر چین بدون تغییر باقی مانده است. فعال ترین معاملات آتی PVC برای تحویل در ماه می با 32 یوان / تن (4 دلار / تن) در هفته در هفته جاری به 5907 یوان / تن (821 دلار / تن) EXW در بورس کالای دالیان چین افزایش یافت.

تقاضا برای PVC در بازار هند کم مانده است، و واردکنندگان را وادار کرد که ایده های قیمت بالای 790 دلار در هر تن CFR هند را رد کنند زیرا آنها به دنبال تخفیف از تامین کنندگان هستند. در بحبوحه مصرف کم، تولیدکنندگان داخلی به جای تخلیه ذخایر، مواد را نگه داشته اند. فعالان بازار انتظار دارند که محموله ها در سراسر هند در آینده نزدیک افزایش یابد. تامین کننده اصلی داخلی صنایع Reliance قیمت PVC خود را حفظ کرده است. با این حال، اگر تقاضا در 10 تا 15 روز آینده ضعیف بماند، بازیگران بازار فکر می کنند که قیمت PVC ممکن است تحت فشار نزولی قرار گیرد.

طبق گزارش ها، تقاضای PVC در سراسر آسیای جنوب شرقی در ماه رمضان کاهش یافته است. با وجود مصرف کم، قیمت پی وی سی تا کنون در منطقه ثابت مانده است. با این حال، بازیگران بازار انتظار دارند در صورت پایین ماندن تقاضا با توجه به عرضه گسترده منطقه ای، قیمت ها به زودی کاهش یابد. در همین حال، جامعه تجاری ویتنام از نزدیک محاکمه کلاهبرداری معروف تروونگ مای لان، سرمایه دار املاک و مستغلات را دنبال می کند. او به اتهام اختلاس 12.5 میلیارد دلاری از طریق فعالیت‌های بانکی غیرقانونی با مجازات اعدام روبرو است، پرونده‌ای که با توجه به گستردگی تقلب ادعایی، موجی از شوک به بخش مالی ویتنام وارد کرده است.

عرضه کنندگان عمده احتمالاً قیمت PVC ارسال شده در آوریل را ثابت یا 10 تا 30 دلار در هر تن پایین تر در میان تقاضای کم در آسیا نگه می دارند. در چین، علیرغم فصل بالا، احتمالاً تقاضای PVC عمدتاً یکسان خواهد بود. بنابراین، انتظار می رود قیمت PVC ثابت باشد یا 5 تا 15 دلار در تن کاهش یابد. بازیگران بازار هند احتمالاً بر قیمت‌های پایین‌تر PVC پافشاری می‌کنند، بنابراین ممکن است به زودی قیمت پلیمر 10 تا 30 دلار در هر تن کاهش یابد. تقاضای آسیای جنوب شرقی در ماه رمضان کند خواهد بود و قیمت PVC ممکن است 10 تا 15 دلار در هر تن کاهش یابد.

 

منبع:پتروتحلیل

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد