ارسال پاسخ

۲۹ آذر ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6568

pvc-asso.ir

تمدید مهلت ثبت نام صادرکنندگان نمونه استان تهران

مهلت فراخوان ثبت نام انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی در سال 1402 تا ساعت 24 روز جمعه یکم دی ماه تمدید شد و صادرکنندگان تا پایان مهلت معین فرصت دارند با مراجعه به سامانه صادرکنندگان برتر و بارگذاری مستندات خود و انجام دادن فرآیند ثبت‌نام، در این رقابت حضور پیدا کنند.

براساس اعلام اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران، صادرکنندگان استان تهران تا پایان روز جمعه اول دی ماه 1402 فرصت دارند برای مشارکت در رویداد انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی ثبت نام کنند.

اداره‌کل صمت استان تهران پیش از این، مهلت ثبت نام را تا پایان ساعت 24 روز شنبه 25 آذرماه اعلام کرده بود و اکنون این مهلت را تا پایان روزنخست دی‌ماه تمدید کرده است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران، فرآیند ثبت‌نام صادرکنندگان برگزیده استانی در سامانه https://topexporters.tpo.ir  انجام شده و صادرکنندگان باید با پر کردن فرم‌های مربوطه آمادگی خود را برای این رقابت اعلام کنند.

طی چند سال اخیر، فرآیند ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران به اتاق بازرگانی تهران واگذار شده و با استقرار دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه استان در اتاق تهران، ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان برگزیده استان توسط هیاتی از کارشناسان و مدیران دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود و در نهایت طی مراسمی که اتاق تهران برپا می‌کند صادرکنندگان نمونه معرفی و از آنان تقدیر می‌شود.

برابر جدول شاخص‌های ارزیابی، هفت شاخص کلی شامل عمق نفوذ و پایداری در بازارهای هدف، مقصد صادرات، پیچیدگی و ضریب دانش‌بنیانی، ارزآوری، تشکل‌گرایی، سایر شاخص‌های اختصاصی و تشویقی و رعایت قوانین و مقررات در ارزیابی‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. یکی از مولفه‌های مهم ذیل این شاخص‌ها عمل به قانون تعهد بازگشت ارز حاصل از صادرات است که باید حداقل 60 درصد باشد.

 

برای دریافت فایل‌های ثبت‌نام می‌توانید به لینک زیر در سایت اتاق تهران مراجعه کنید:

https://news.tccim.ir/story?nid=77162

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد