ارسال پاسخ

۸ آذر ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6508

pvc-asso.ir

تولید لوله های opvc برای کاربرد آبیاری

شرکت مولکور لوله های TR6 خود را با هدف کاربرد آبیاری روانه بازار کرده است.TR 6 دارای فشار کاری تا 6 بار است و در طول 6 متر عرضه می شود. در حال حاضر، در طیف وسیعی از قطرهای اسمی از 90 تا 400 میلی متر در دسترس است.

مولکور گفت این لوله ها سفتی بالاتری نسبت به لوله های PVC با فشار اسمی یکسان دارند. به واسطه خواص فیزیکی و مکانیکی PVC-O، لوله های TR6دارای مدول الاستیسیته 15 درصد بالاتر از لوله های ساخته شده از PVC-U هستند که باعث می شود عمر طولانی تری داشته باشند.  همچنین با بهبودهای انجام شده در  آرایش یابی مولکولی، به خواص هیدرواستاتیکی برتر از PVC-U  با PN6 دست یافته است. به لطف فرآیند  آرایش یابی، TR6 مقاومت ضربه ای 2 تا 3 برابر بیشتر نسبت به لوله های PVC-U سنتی دارد.

یکی دیگر از ویژگی های بهبود یافته TR6در مقایسه با PVC-U مقاومت هیدرولیکی آن است.  به علت فرایند آرایش یابی بهبود یافته،  مقاومت هیدرولیکی این لوله به مقادیر 60MPa در مقایسه  لوله های PVC با 45MPa می رسد. علاوه بر این، رفتار خستگی ®TR 6 نیز بالاتر است.

این لوله با مقاومت بالا در برابر ضربه و  ضربه قوچ، مصونیت در برابر خوردگی و انعطاف پذیری بالا شناخته شده اند. سیستم اتصال و سبکی لوله، هزینه ها و زمان نصب را کاهش می دهد و راندمان و عملکرد را بالا می برد.

تمام لوله‌های ®TR 6 با پیروی از یک فرآیند کنترل کیفیت دقیق تولید می‌شوند که امکان تشخیص هرگونه نقصی را که ممکن است در فرآیند اکستروژن ایجاد شود، فراهم می‌کند و کیفیت لوله تولیدی را همیشه تضمین می‌کند.

لوله های TR6 ® PVC-O پایدارترین  محصول موجود در بازار برای کاربردهای آبیاری هستند، زیرا ردپای کربن کمتری دارند و همچنین مصرف انرژی کمتری در طول عمر مفیدشان دارند.

رفتار الاستیک بهتر ®TR 6 در مقایسه با PVC-U به آن اجازه می دهد تا در برابر تغییر شکل های بزرگ قطر داخلی مقاومت کند و در عین حال بلافاصله شکل اولیه خود را بازیابی کند.

واشر آب بندی از یک حلقه PP و یک لبه لاستیکی سنتزی تشکیل شده است که آن را به بخشی جدایی ناپذیر از لوله تبدیل می کند و از جابجایی آن از محل خود در هنگام مونتاژ جلوگیری می کند و در نتیجه به یک آب بندی کامل می رسد.

لوله ®TR 6با فناوری توسعه یافته توسط Molecor تولید شده است که به لطف  M.E.S (سیستم اجرایی تولید) امکان ردیابی کامل فرآیند را تضمین می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد