ارسال پاسخ

سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n65

pvc-asso.ir

4/ مسئولان در نمایشگاه آب، حضور نیافتند

 استقبال در این دوره از نمایشگاه قابل قیاس با سال‌های گذشته نیست. همچنین حضور مسئولان و مدیران آب و فاضلاب بسیار کم تعداد بوده است.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، پاکزاد مدیر بازرگانی و فروش شرکت وینو در حاشیه نمایشگاه آب و فاضلاب امسال، ضمن اشاره به خلوت بودن نمایشگاه گفت: استقبال در این دوره از نمایشگاه نسبت به سنوات گذشته قابل مقایسه نیست. همچنین حضور مسئولان و مدیران آب و فاضلاب بسیار کم تعداد بوده است و ما آنها را کمتر دیده‌ایم.

 

پاکزاد در ادامه گفت: شرکت ما امسال نیز مانند سال های گذشته، لوله و اتصالات در سایزهای بزرگ تولید کرده و آنها را برای عرضه به نمایشگاه آورده است. ما امسال تولید لوله تا سایز 1200 داشتیم که دستاورد بزرگی برای ما محسوب می‌شود؛ آن هم با توجه به اوضاع رکود و فضای تحریم‌ها که در جامعه وجود دارد.

 

وی در ارتباط با تاثیر تحریم‌ها و امید به بهبودی اوضاع در فضای پساتحریم توضیح داد: وضعیت به شرطی بهتر خواهد شد که پساتحریم به معنای واقعی آن اتفاق بیفتد؛ هم از لحاظ سرمایه‌گذاری و هم فروش نفت و تولیدات آن و برگشت درآمد به داخل کشور.

 

وی ادامه داد: اگر این اتفاق رخ داد اولین نقطه‌ای که باید در آن تحول به وجود بیاید مسئله آب و آب رسانی است. چون ما در نقطه هشدار هستیم و باید این تحول اتفاق بیفتد. همچنین با توجه به شناختی که از لوله‌های یوپی‌وی‌سی به خصوص در سال های اخیر به وجود آمده، تصور می کنیم گرایش به این محصولات زیاد خواهد شد و این بازار با اقبال روبه‌رو خواهد شد.

 

ضرورت تبلیغات همگن و هم سو با منافع کلان صنعت

 

مدیر بازرگانی و فروش شرکت وینو در ادامه صحبت‌های خود به فعالیت‌های انجمن اشاره کرد و گفت: بنده یک موضوع بنیادی را مطرح می‌کنم؛ اینکه در صنعت بعضی نقاط ،مزیت‌های آن محسوب می‌شوند و صنعت به واسطه آنها رو به جلو حرکت می‌کند، ولی انجمن با تمام تجربه و ارتباطات و فعالیتی که داشته، هنوز مزیت‌ها و نقاط پیش برنده صنعت خود را نشناخته است.

 

وی گفت: عدم شناخت از این موضوع موجب می شود که صنعت به طور کلی رشد نکند و فقط ما شاهد رشد شرکت‌ها به صورت فردی باشیم و از آنجایی که رشد در یک بازار راکد در حال وقوع است، یک رقابت منفی بین شرکت‌ها به وجود می‌آید که باعث افول صنعت در درازمدت می‌شود.

 

پاکزاد ادامه داد: من انتظار داشتم که انجمن باعث تبلیغ صنعت بشود تا صنعت رشد کرده و بازار فعال شود و در نتیجه انگیزه برای رقابت منفی کاهش پیدا کند.

 

این فعال صنعتی در ادامه تصریح کرد: انجمن باید تبلیغات همگن و هم سو با منافع کلان صنعت را با هدف رشد کلی صنعت در دستور کار خود قرار دهد این امر به حضور صنعت پی وی سی در بازارهای مختلف کمک می کند؛ راه آن هم شناخت مزیت‌ها است. برای مثال تمام مواد اولیه ما برای تولید لوله های پی وی سی در داخل کشور تولید می شود. ما در دوره تحریم می توانستیم روی این مسئله و مزیت تمرکز کنیم.

 

پاکزاد در ادامه سخنان خود در خصوص انجمن، افزود: مورد دیگر سازگاری بالای این محصولات با محیط زیست است که می تواند به جذب بازار منجر شود؛ اما متاسفانه انجمن‌ها نه فقط در صنعت پی‌وی‌سی که در کلیه حوزه‌ها با عموم اعضای خود ارتباط ندارند و فعالیت‌های آنها مورد توجه همه قرار نمی‌گیرد.

 

وی در پایان گفت: ایجاد فضای اعتماد میان انجمن و اعضای آن امر مهمی است که نباید از چشم دور بماند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد