ارسال پاسخ

۶ آبان ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6415

pvc-asso.ir

شناسایی مواد پلاستیکی متنوع تر توسط نسخه جدید دستگاه PlasTell

نسخه پرو این دستگاه می‌تواند تمام پلاستیک‌های رایج از جمله PE، PP، PS، PC، PVC و ABS را شناسایی کند. این دستگاه برای قابلیت حمل و جابه جایی راحت تر با باتری شارژ می شود.

PlasTell مجهز به اسکنر مادون قرمز نزدیک برای شناسایی پلاستیک ها در طیفی وسیع از کاربران، از جمله پردازندگلن PET و کامپاند کننده ها کاربرد دارد. بازیافت‌کنندگان – که از بزرگترین مشتریان Matoha هستند- می‌توانند از این دستگاه برای بررسی مواد، جداسازی پلاستیک‌های انباشته شده یا آموزش کارگران برای شناسایی پلاستیک‌ها استفاده کنند. کاربران می توانند آمار را مشاهده کنند و داده های مربوط به موادی را که دستگاه شناسایی می کند، ذخیره کنند.

 تفاوت این نسخه ارتقا یافته از PlasTell  با نسخه قبلی که Matoha آن را در سال 2019 عرضه کرد این است که PlasTell Pro - قادر به شناسایی مواد پلاستیکی و لاستیکی بیشتر از جمله پلی بوتیلن ترفتالات، TPU و PVC است. علاوه بر این، برای قابل حمل تر کردن آن درنسخه جدید، از باتری استفاده می شود.

 از مزیت های این دستگاه شناسایی صحیح پلاستیک ها به گونه ای است که بتوان آنها را به درستی پردازش یا بازیافت کرد. استفاده از دستگاه آسان و ایمن است و نتایج - که در کمتر از یک ثانیه ایجاد می شوند - قابل اعتماد هستند. این دستگاه می تواند تمام پلاستیک های رایج از جمله PE، PP، PS، PC و ABS را شناسایی کند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد