ارسال پاسخ

۳ مهر ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6340

pvc-asso.ir

معرفی PVC بازیافت شده به بازار توسط Braskem

تولید کامپاند pvc با استفاده از مواد خام بازیافتی، موقعیت شرکت براسکم را در جهت ترویج اقتصاد چرخشی تقویت می کند. با استفاده از این راه حل ، پتانسیل بازگشت بیش از 1000 تن کامپاند پی وی سی بازیافتی در سال به زنجیره تولید وجود دارد.

براسکم در تلاش برای ارائه راه‌حل‌هایی است که اقتصاد چرخشی را در این صنعت ترویج میدهد. این شرکت از دو کامپاند PVC جدید که از مواد خام بازیافتی تولید می‌شوند، رونمایی کرد. این دو کامپاند جدید بخشی از مجموعه Wenew، شرکت Braskem هستند.

یکی از این محصولات عرضه شده ، یک کامپاند پی وی سی بازیافتی است که از برخی اجزای بسته های جامبوبگ خود براسکم که برای حمل رزین PVC استفاده می شود، بدست آمده است. روکش کیسه ها پس از پایان عمر مفید خود یعنی حدود 6 سال بازیافت می شوند و در قالب روکش های جدید به چرخه تولید باز می گردند. تقریباً 100 تن مواد قابل بازیافت در سال برای تولید روکش های جدید در دسترس است که تولید حدود 55000 عدد روکش کیسه های بزرگ بسته بندی را در این مدت ممکن می سازد.

این کامپاند انعطاف پذیر را می توان در کاربردهای دیگری مانند کفش، لمینت، شیلنگ و غیره نیز استفاده کرد.

راه حل دیگر؛ تولید کامپاند پی وی سی بازیافتی برای استفاده در محصولات سخت است. با تولید پیش بینی شده تا 100 تن  از این کامپاند در ماه، این محصول را می توان در بخش ساخت و ساز برای تولید اقلامی مانند کابل برق ، کاشی، کفپوش LVT و غیره استفاده کرد.

Almir Cotias Filho، مدیر اجرایی Vinyls Braskem، اظهار داشت: "گسترش سبد محصولات از طریق مواد خام بازیافتی یکی از تعهدات Braskem است که در ایجاد پایداری در سراسر زنجیره تولید نقش دارد و به تحقق چالش ها و اهداف دایره ای کمک می کند."

تمرکز این شرکت بر روی تولید 300000 تن محصولات با محتوای بازیافتی تا سال 2025 و 1 میلیون تن از این محصولات تا سال 2030 است . همچنین این شرکت در تلاش برای جلوگیری از دفن، سوزاندن و یا دور ریختن نامناسب 1.5 میلیون قطعه ضایعات پلاستیکی به محیط زیست در سال است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد