ارسال پاسخ

۱۹ شهریور ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6310

pvc-asso.ir

معرفی نرم کننده بدون فتالات با ردپای کربن کاهش یافته توسط LANXESS

LANXESS راه حل پایدارتری را برای نرم کننده Mesamoll® خود معرفی کرده است. نرم کننده بدون فتالات جدید، دارای ژلینگی خوب و فوق العاده مقاوم در برابر صابونی شدن است و می تواند برای طیف وسیعی از پلیمرها مانند PVC، PUR و لاستیک استفاده شود.

در آینده، بیش از 30 درصد از مواد اولیه برای Mesamoll® از منابع کاملاً پایدار تهیه خواهد شد که منجر به کاهش ردپای کربن محصول (PCF) حدود 20 درصد خواهد شد. از آنجایی که این از طریق رویکرد تعادل جرم توسط تامین کننده مواد اولیه مربوطه محاسبه می شود، هیچ تاثیری بر کیفیت محصول یا عملکرد Mesamoll® ندارد.

کارستن جاب، رئیس کسب و کار افزودنی های پلیمری، می گوید: تغییر به پایه مواد خام پایدارتر در تولید Mesamoll® گواهی بر تعهد LANXESS به پایداری ، کمک به مشتریان برای کاهش ردپای کربن و در عین حال پاسخگویی به خواسته های مشتریان خود با  ارائه راه حل های بدون فتالات و قابل اعتماد است. ستفان تیباخ، رئیس بازاریابی جهانی در PLA گفت در LANXESS، ما تصمیم گرفتیم توزیع Mesamoll® معمولی خود را متوقف و صرفاً نسخه پایدارتر را از اول اکتبر 2023 توزیع کنیم. مشتریان ما همچنان می توانند محصول معمولی با مزیت اضافی پایدارای بهبود یافته را داشته باشند.

LANXESS متعهد به کاهش بیشتر ردپای کربن برای نرم کننده Mesamoll® خود در آینده است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد