ارسال پاسخ

۶ شهریور ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6282

pvc-asso.ir

موافقت کمیسیون تلفیق با اختصاص یک درصد مالیات ارزش افزوده به شهرک‌های صنعتی

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم مجلس از موافقت کمیسیون تلفیق با اختصاص یک درصد مالیات ارزش افزوده به شهرک‌های صنعتی خبر داد.

به گزارش انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرج، ‌مهدی عسگری نماینده مردم کرج با تأکید بر ضرورت حمایت از شهرک‌های صنعتی برای رشد تولید و اشتغال‌‌زایی اظهار داشت: اختصاص یک واحد درصد از مالیات ارزش افزوده به شهرک‌های صنعتی مورد موافقت کمیسیون تلفیق برنامه هفتم قرار گرفت.

رئیس فراکسیون دیپلماسی اقتصادی مجلس این مصوبه را بستر بسیار مناسبی برای رفع نیاز شرکتها و نواحی صنعتی دانست و افزود: با پیشنهاد کمیته صنعت، یک واحد درصد از مالیات بر ارزش افزوده مرتبط با واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، با هدف تکمیل زیرساخت آنها بویژه مدیریت پسماند، شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب، راه‌های دسترسی، کاهش آلایندگی، تأمین امنیت، ایجاد کمربند سبز در محوطه داخل و اطراف شهرک‌ها و نواحی صنعتی، در حساب ویژه‌ای با عنوان وزارت صنعت، معدن و تجارت (سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران) نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود.

‌عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم درخصوص نحوه توزیع این منابع گفت: وزارت صمت مکلف است منابع مذکور را از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها با اولویت تخصیص در همان شهرک‌ یا ناحیه صنعتی توزیع کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد