ارسال پاسخ

۱۹ تير ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6140

pvc-asso.ir

استفاده از پی وی سی زیستی در پروژه های ساختمانی هلند

پی وی سی زیستی INEOS برای ساخت و ساز و نوسازی راه خود را در بخش مسکن باز کرده است. امسال، شرکت Kömmerling تولیدکننده پروفیل پنجره، از INEOS Inovyn's BIOVYN™ - اولین پی وی سی تجاری جهان ساخته شده از مواد اولیه تجدیدپذیر - در پروژه های نوسازی و ساخت و ساز جدید در سراسر هلند استفاده خواهد کرد.

انتظار می رود اولین نصب و تعویض پروفیل های پنجره زیستی در ژوئن 2023 انجام شود. این  پروژه 19 خانه را بازسازی می کند تا آنها را به مسکن اجتماعی با انرژی خالص صفر تبدیل کند. این اولین پروژه ساخت و ساز در جهان خواهد بود که از قاب های پنجره PVC دارای گواهی زیستی استفاده می کند.

کاهش ردپای  دی اکسیدکربن  بیش از 90٪ در مقایسه با پی وی سی متداول

اینا جشکه، مدیر واحد تجاری Inovyn ، توضیح می‌دهد: «ویژگی‌های منحصربه‌فرد BIOVYN راه حلی برای پایداری و  کاهش انتشار دی اکسید کربن است». "محصول ما در حال حاضر مورد اعتماد برخی از مشهورترین برند های جهان است و ما بسیار مفتخریم که Kömmerling را در میان آنها قرار می دهیم."

INEOS Inovyn's BIOVYN™ کاهش ردپای کربن را بیش از 90 درصد در مقایسه با PVC معمول بدون تاثیر بر کاهش کیفیت و عملکرد به ارمغان می آورد.

Jelmer Bijlsma، مدیر پایداری و نوآوری در Kömmerling NL می گوید: "ما به این پروژه افتخار می کنیم و آن را گام مهمی در توسعه مصالح ساختمانی پایدار می دانیم. این نوآوری از انتشار حدود 6000 کیلوگرم دی اکسید کربن جلوگیری می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد