ارسال پاسخ

۳ تير ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6089

pvc-asso.ir

شرکت Tosaf از مجموعه عوامل فوم ساز جدید برای افزایش کاربرد ترموپلاستیک رو نمایی کرد

شرکت Tosaf مجموعه ای از مواد فوم را برای طیف گسترده ای از ترموپلاستیک ها معرفی می کند که می تواند از لحاظ هزینه به صرفه باشد و همچنین خواص عایق بودن آنها به کاهش مصرف انرژی کمک کند.

پلاستیک‌های فوم‌ شده مصرف مواد خام را کاهش می‌دهند، که می‌تواند مزایای هزینه‌ای نیز داشته باشد و خواص عایق بودن آنها می‌تواند به کاهش مصرف انرژی کمک کند. می توان تا حد زیادی از علائم فرورفتگی در سطح  جلوگیری کرد و رد شدن محصولات را به حداقل رساند، حتی اگر تقاضاهای زیادی برای کیفیت سطح وجود داشته باشد. در عین حال، فومینگ هیچ تاثیری بر رفتار بازیافت ندارد. از این رو، قابلیت بازیافت پلاستیک در چرخه مواد حفظ می شود.

مجموعه مواد فوم ساز Tosaf شامل انواع گرماگیر و گرمازا با مزایای خاص برای طیف وسیعی از ترموپلاستیک ها کاربرد دارد. برای همه آنها، تولید فوم هایی با اندازه سلولی یکنواخت و خواص ثابت مواد، نیاز به تجربه زیادی در انتخاب عامل فوم ساز مناسب و همچنین در بهینه سازی فرآیند دارد.

عوامل فوم ساز گرماگیر در این فرآیند انرژی را جذب می کنند. آنها معمولاً بر پایه بی کربنات سدیم ، احتمالاً در ترکیب با یک اسید ضعیف، به عنوان مثال، اسید سیتریک هستند. وقتی در معرض گرما قرار می گیرند، دی اکسید کربن آزاد می کنند. این عوامل فوم ساز برای استفاده بی خطر در نظر گرفته می شوند، برای تماس با غذا تأیید شده اند و معمولاً برای فعال سازی به دمای نسبتاً پایین نیاز دارند.

Tosaf در این مجموعه عوامل فوم ساز، سه گرید اصلی را ارائه می دهد که از نظر میزان بازده گاز و مشخصات فوم با هم تفاوت دارند. بر این اساس، کاربردها از فیلم‌های جدار نازک و قطعات قالب‌گیری شده با کیفیت سطح بالا مانند قطعات کوچک برای صنعت برق و الکترونیک و همچنین نوارهای PP تا فوم های XPS و XPE برای بسته‌بندی مواد غذایی و همچنین قطعات فنی کوچک تا بزرگ و قطعات دیوار ضخیم مانند ظروف زباله، پالت ها و مبلمان باغ را شامل می شود.

عوامل فوم ساز گرمازا در این فرآیند انرژی آزاد می کنند و اثر فوم کنندگی بالا را با قابلیت پخش بسیار خوب ارائه می دهند. آنها معمولا مبتنی بر آزودی کربنامید هستند. این شرکت همچنین راه حل های سفارشی برای انواع عوامل فوم ساز گرمازا، به عنوان مثال برای فوم های ساختمانی، محصولات غیر غذایی و همچنین لوله های فاضلاب ارائه می دهد. همچنین  ترکیب مواد فوم کننده گرمازا و گرماگیر از Tosaf موجود است. اینها برای کاربردهای PVC مانند ورق ها، پروفیل ها و لوله ها توسعه یافته اند.

فراتر از عوامل فوم کننده، مجموعه Tosaf شامل افزودنی های دیگری نیز می شود که می توانند به پایداری بیشتر کمک کنند، از جمله آنتی اکسیدان ها، جذب کننده های رطوبت و بو، کمک فرایندها و...

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد