ارسال پاسخ

۳۱ خرداد ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6083

pvc-asso.ir

Teknor Apex مستربچ رنگی جدیدی را برای ترموپلاستیک زیستی UBQ توسعه داد

شرکت Teknor Apex با گسترش همکاری خود با شرکت UBQ Materials که برای کاهش بحران زیست محیطی تلاش می کند، مستربچ های رنگی با کروماتیک بالا را برای محصولات پایدار UBQ که کاملاً از زباله های آلی طبقه بندی نشده و غیرقابل بازیافت ساخته شده اند، توسعه داده است.

UBQ Materials یک شرکت فناوری پاک اسرائیلی است که برای تبدیل زباله های خانگی طبقه بندی نشده به کامپوزیت ترموپلاستیک ایجاد شده است. محصول اولیه این شرکت، UBQ، یک ترموپلاستیک است که به شکل پلت فروخته می‌شود و می‌تواند جایگزینی برای پلاستیک‌های برپایه نفتی، چوب یا بتن در تولید محصولات بادوام باشد.

 

ارائه طیف روشن تر از رنگ ها

راه حل مستربچ رنگی Teknor Apex به UBQ امکان می دهد تا با طیف روشن تری از رنگ ها فراتر از رنگ های متداول قهوه ای، سیاه و خاکستری  که در این ترموپلاستیک زیستی استفاده می شد ، ترکیب شود.

افزودن مستربچ رنگ‌های خاص یا رنگ‌های فرموله‌شده ویژه به ترکیبات UBQ™ به مشتریان اجازه می‌دهد تا به اهداف پایداری برسند و در عین حال محصول نهایی جذاب بصری را ارائه دهند.

 استفاده از رنگ های کروماتیک که قبلاً با UBQ™ قابل دستیابی نبودند، اکنون به واقعیت تبدیل شده است. قابلیت تنوع رنگی جدید، UBQ™ را تبدیل به یک جایگزین کامل مواد پایدار در بسیاری از کاربردها می‌کند و در حال حاضر با برندهای بزرگ در صنایع نوشیدنی و صنعتی استفاده شده است. مستربچ را می توان به طیف گسترده ای از پلاستیک ها اضافه کرد و با قالب گیری تزریقی، اکستروژن و سایر فرآیندها قابل پردازش است.

UBQ™ یک جایگزین پلاستیکی پایدار است که به طور کامل از زباله‌های آلی و غیرقابل بازیافت خانگی که به محل‌های دفن زباله تحویل شده‌اند، تولید شده است. این یک ماده جدید و ثبت شده در سراسر جهان است که قبلاً توسط برند های صنعتی پیشرو برای تولید محصولات بادوام با کاهش ردپای محیطی پذیرفته شده است.

Teknor Apex اولین پذیرنده UBQ™، در حال توسعه الاستومرهای ترموپلاست دوستدار محیط زیست (TPE) ساخته شده با 35٪ محتوای پایدار است و راه را برای سایر شرکت های مواد برای توسعه محصولات پایدارتر در یک اقتصاد دایره ای هموار می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد