ارسال پاسخ

۲۷ آذر ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5635

pvc-asso.ir

شرکت DCW تولید CPVC را در نیمه دوم سال مالی 2024 در هند افزایش خواهد داد.

کمپانی DCW Ltd تولید کننده پلی وینیل کلرید کلرینه شده اعلام کرد که با راه اندازی یک واحد جدید در هند، عرضه داخلی رزین CPVC در بازار این کشور را افزایش می دهد.

این شرکت تولید کننده CPVC در هند است که برای تولید لوله های آب سرد و گرم و سایر کاربردهای صنعتی استفاده می شود. این تولید کننده مواد پتروشیمی در  هند، در حال برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت رزین CPVC تا حدود 10 کیلوتن است. این شرکت تخمین می زند که پروژه CPVC در نیمه دوم سال مالی 2024 به بهره برداری می رسد.

با این حال، قیمت این کامودیتی در نوامبر 2022 به دلیل سیر نزولی قیمت مواد اولیه پلی وینیل کلراید (PVC) در هند و ضعف بنیادی تقاضای پایین دستی کاهش یافت.

قیمت ماهانه CPVC در نوامبر 2022 در منطقه APAC پایین بود. قیمت لوله CPVC،67 K-، INR 141000/تن (هند) ارزیابی شد، که توسط مصرف ضعیف پایین دستی در منطقه APAC در بحبوحه افزایش فشار تورمی و کاهش اعتماد مشتریان در بخش ساختمان هند پشتیبانی می‌شود.

هزینه‌های حمل‌ونقل APAC و هزینه‌های کلی مواد خام تحت تأثیر فعالیت‌های خاموش بازار در نتیجه طوفان‌های سپتامبر در کشورهای مختلف آسیایی همراه با اقدامات قرنطینه COVID-19 قرار گرفته است. بازار این محصول از سه ماهه دوم به بعد روند منفی را دنبال کرد زیرا مصرف کنندگان تنها در بحبوحه رکود فزاینده و شرایط اقتصادی کساد در بازار جهانی تمایل به خرید بر اساس نیاز داشتند. علاوه بر این، کاهش هزینه‌های PVC خوراک نیز بر پویایی قیمت‌گذاری محصول تأثیر گذاشت.

طبق پیش‌بینی ChemAnalyst، پیش‌بینی می‌شود قیمت‌های CPVC در ژانویه 2023 با افزایش تقاضای پایین‌دستی در بخش ساخت‌وساز، افزایش فعالیت‌های تولیدی و محدودیت دسترس پذیری موجودی افزایش یابد. علاوه بر این، تولیدکننده پلی وینیل کلراید کلرینه شده DCW Ltdپیش بینی کرد که بخش پایین دستی این کامودیتی در سه ماهه اول سال 2023 پایدار خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد