ارسال پاسخ

۷ آذر ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5600

pvc-asso.ir

دلتاتکنیک طیف وسیعی از مستربچ های رنگی برای پروفیل های پنجره را معرفی می کند

دلتا تکنیک اسپانیا مجموعه ای از مستربچ ها را برای پروفیل های پنجره PVC معرفی کرده است. مستربچ های پی وی سی رنگی برای ارائه رقت سریع، ثبات رنگ و مقاومت جوی بالا طراحی شده اند.

گزینه های رنگ محبوب برای پروفیل های پنجره عبارتند از قهوه ای، کرم و خاکستری.

این شرکت مستربچ های پی وی سی را در طیف وسیعی از اشکال و اندازه ها از جمله کریوپلت های بسیار ریز با اندازه ذرات کمتر از 1000 میکرون، پلت های میکرو کوچک، پلت های میکرو و استاندارد ارائه می دهد.

استفاده از مستربچ به جای رنگدانه های پودری راه حل تمیزتری برای اکسترودرهای پروفیل است و زمان تمیز کردن را کوتاه می کند.

علاوه بر این،  شرکت دلتا تکنیک مستربچ های رنگی جدیدی را برای  pvc بازیافتی در رنگ های سیاه، سفید و قهوه ای ارائه می دهد. همه این رنگدانه ها غلظت بالایی دارند و برای ارائه پراکندگی خوب فرموله شده اند. مستربچ سفید دارای محتوای بالایی از دی اکسیدتیتانیوم و سایر  افزودنی ها است که به بازیابی وضعیت ظاهری  pvc سفید بازیافت شده که در طول عمر و در حین استفاده زرد شده است، کمک می کند.

 این شرکت یک فرمول رسانا جدید برای کاربردهای کابل معرفی کرده است که کربن سیاه را با گرافن ترکیب می کند تا محافظ EMI را تقویت کند. در حال حاضر این فرمول در مرحله آزمایشی است. این شرکت در حال حاضر طیف وسیعی از محصولات رسانای تجاری مبتنی بر کربن سیاه و نانولوله های کربنی دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد