ارسال پاسخ

۸ آبان ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5531

pvc-asso.ir

فروش مواد پلیمری براسکم در سه ماهه سوم سال 2022 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ثابت ماند

براسکم تولید کننده برزیلی در گزارش سه ماهه تولید و فروش خود گفت که حجم فروش رزین این شرکت در برزیل در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ثابت مانده است.

در مقایسه با سه ماهه دوم، حجم فروش به دلیل در دسترس بودن بیشتر محصول برای فروش پس از پایان تعطیلی برنامه ریزی شده برای تعمیر و نگهداری در سه ماهه دوم 2022 و تقاضای قوی تر برای رزین ها به دلیل فصلی بودن، 2 درصد افزایش یافت.

صادرات سه ماهه سوم سال 2022نسبت به سه ماهه سوم 2021 به دلیل فرصت های کمتر در بازار بین المللی با توجه به موجودی بالا در زنجیره جهانی، 17 درصد کاهش یافت. در مقایسه با سه ماهه دوم2022، صادرات به دلیل فرصت های کمتر در بازار بین المللی نیز 18 درصد کاهش یافت.

این تولید کننده برزیلی گفت که میانگین میزان استفاده از کراکر در مقایسه با سه ماهه سوم سال 2021 ثابت بوده است. در مقایسه با سه ماهه دوم، میانگین استفاده از کراکر با فرآیند از سرگیری عملیات پس از تعطیلی برنامه ریزی شده برای تعمیر و نگهداری در مجتمع پتروشیمی در ریو گراند دو سول و در کارخانه پلی وینیل کلراید (PVC) در آلاگواس، 5 درصد افزایش یافت .

این شرکت گفت که در مکزیک، فروش پلی اتیلن در سه ماهه سوم 13 درصد در مقایسه با سه ماهه سوم 2021 افزایش یافته است که به دلیل در دسترس بودن بیشتر محصول برای فروش با توجه به افزایش عرضه اتان بوده است. در مقایسه با سه ماهه دوم، فروش پلی اتیلن ، 5 درصد کاهش یافت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد