ارسال پاسخ

۳۰ مرداد ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5346

pvc-asso.ir

مصاحبه روابط عمومی انجمن با حسن حاجبی مدیر عامل شرکت آذر لوله در نمایشگاه صنعت ساختمان

تولید اتصالات با 25 کیلو کربنات! برخی برای اتصالات از 25 کیلو کربنات استفاده می کنند؛ قبلا که از سه کیلو کربنات استفاده می شد، مسئله زبانزد می شد، اما اکنون این میزان به 25 کیلو رسیده است.

حسن حاجبی از مدیران شرکت آذر لوله وضعیت مواد اولیه پی وی سی را نامناسب عنوان کرد و گفت: علاوه بر کاهش قیمت ها، در حال حاضر گرید S57 را تحویل نمی دهند. شرکت ما در اردیبهشت ماه اقدام به خرید این گرید کرده است، اما هنوز سفارش ها تحویل داده نشده است. ما چهار ماشین سفارش داریم که بارگیری نشده است.
وی ادامه داد: کاهش قیمت پی وی سی S65 هم موجب شده است تا مشتریان فعلا محصول نهایی را خریداری نکنند و در کل بازار در یک رکود به سر می برد.
حاجبی درباره دیگر دلایل رکود بازار محصولات پی وی سی، توضیح داد: ظاهرا بر اساس آماری که تا کنون منتشر شده است، تعداد پروانه های ساختمانی به کمترین میزان در طول سال های اخیر رسیده است. در نهایت به دلیل افزایش بی رویه قیمت محصولات ساختمانی، سازندگان پروژه های ساختمانی، فعالیت های خود را متوقف کرده اند. در مجموع این عوامل موجب رکود بر بازار محصولات پی وی سی شده است.
وی درباره نقش و تاثیر تولیدکننده زیرپله ای بر بازار محصولات پی وی سی، گفت: آنها همواره تاثیر مخربی برای این صنعت داشته اند و تولیدکنندگان واقعی از این موضوع آزار می بینند. بنده شاهد اتصالات کوچک با ضخامت بسیار کم در بازار هستم که جای تاسف دارد. برخی حتی برای اتصالات از 25 کیلو کربنات استفاده می کنند؛ نمی دانم چه باید کرد. قبلا که از سه کیلو کربنانت استفاده می شد، مسئله زبانزد می شد، اما اکنون این میزان به 25 کیلو رسیده است.
وی شرایط این دوره از نمایشگاه صنعت ساختمان را خوب توصیف کرد و گفت: از بسیاری شهرها بازدیدکنندگان مراجعه داشتند. همچنین از شهرهای عراق مراجعه کنندگان بسیاری حضور داشتند.
حاجبی درباره صادرات محصولات شرکت آذر لوله گفت: ما به کشورهای عراق و آذربایجان صادرات داریم. متاسفانه بازار عراق هم چندان مناسب نیست چون خریداران متقاضی محصولات ارزان هستند حتی می گویند لوله با وزن کم و پلی کربنات برای آنها صادر کنیم.
این تولیدکننده در پاسخ به این پرسش که اکنون انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به عنوان یک تشکل صنفی کارفرمایی، باید چه اقداماتی را در اولویت کارهای خود قرار دهد، گفت: فعالیت های انجمن نسبت به قبل به شدت کاهش یافته است؛ شاید یکی از دلایل آن مسائل مالی باشد که باید برای آن راهکاری پیدا شود.
وی در همین ارتباط گفت: برگزاری همایش ها و اطلاع رسانی ها توسط انجمن کم شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
مرتضی احمدخانی جمعه ۱۵ دى ۱۴۰۲
سلام لوله ۱۲ اینچ برای چاه گرفتم فروشنده آنقدر از اذر لوله تعریف کرد .تریلر از روش رد بشه و محکم هست و....ماهم گرفتیم الان لوله داخل چاه ترکیده و شناور هم داخل چاه مانده فروشنده گردن نمی گیرد اگر واقعا محصولات شما با کیفیت بود چرا ترکیده چرا خسارت بنده را نمی دهد. ارسال پاسخ